3415 understøtter ikke xp? huh

  • Læse lige OBS: Denne model understøtter ikke Windows XP (Zepto znote 3415)


    Det blev jeg da lidt irriteret over da jeg har bestilt den og regner med at skulle have XP på den.


    Nogle der kan bekræfte det og fortælle mig why?


    EDIT: Er alle fra 3xxx serien der ikke gør det står der.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • For satan da :P Jeg sidder og stener :D


    Zepto Znote 3415

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • det står ikke på deres engelske side.
    http://uk.zepto.com/Shop/Notebook.aspx?notebookid=674
    det kan måske også være noget med at nvidia ikke har nogle officielle drivere til det grafikkort og XP.


    fandt også lige dette på deres FTP driver side.
    ftp://ftp.zepto.dk/Znote3415W/Drivers/


    #########################################################
    06/24/07


    Znote 3415W has no official Windows XP support.
    If at a later time there will be support for XP
    the drivers for this operating system will be
    made available.



    #########################################################
    24/06-2007


    Znote 3415W har ingen officiel support for Windows XP.
    Hvis der på et senere tidspunkt skulle komme support til
    XP vil driverne til dette operativsystem blive
    tilgængelige.



    #########################################################

  • Mange mange tak. Så er der jo ikke så meget at være bekymret for :P Bare mærkeligt det ikke står ved alle maskinerne.. Nåh skidt.


    syntes ikke engang jeg kan finde nogle til vista..Andet end altså på den ftp.. Men kan da være man skal blive vista mand så.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet 2 gange, sidst af KreaTive ().

  • Hmm.. Har modtaget en 3215W og en 3415W - og de kører begge Windows XP :P.. - og det er vel og mærke preinstalleret fra Zeptos side!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Hmm.. Har modtaget en 3215W og en 3415W - og de kører begge Windows XP :P.. - og det er vel og mærke preinstalleret fra Zeptos side!


    Virker alle tingene? smartface, fingerprint, and so on.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive


    Virker alle tingene? smartface, fingerprint, and so on.


    Har kun lige pakket dem ud ;).. Men indtil videre virker det hele :P..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Undskyld for double post, men jeg har læst igennem den der guide og mangler nu at finde en driver til bundkortet i bærbaren.


    Jeg ved dog ikke hvilken producent der står for bundkortet i Zeptos 3415 :baby:

  • Quote

    Originally posted by Zorb
    Undskyld for double post, men jeg har læst igennem den der guide og mangler nu at finde en driver til bundkortet i bærbaren.


    Jeg ved dog ikke hvilken producent der står for bundkortet i Zeptos 3415 :baby:


    Du skal bare bruge den nyeste fra Intel - http://downloadcenter.intel.co…x?ProductID=2800&lang=eng
    Jeg bruger selv en driver fra Intel og ikke den fra Zepto´s FTP.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hmm.. Har modtaget en 3215W og en 3415W - og de kører begge Windows XP :P.. - og det er vel og mærke preinstalleret fra Zeptos side!



    Jeg har lige fået en 3215w uden styresystem, og jeg kan ikke få lov at installere xp. Jeg får en fejlmedddelse om en fejl inden selve installationen og kan ikke komme videreEr der et eller andet smart move man skal lave inden man kan installere det?

  • Så vidt jeg kan se så betyder det bare at hvis du får problemer med XP kan du ikke ringe og få hjælp til XP, men du kan sagtens installere det.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Jeg kan netop ikke installere windows på den. Har prøvet at installere 5 gange nu, og hver kommer kommer der en fejlmeddelelse, hvor der står at der er der er fundet en fejl, og windows er blevet lukket ned.


    Så jeg kan ikke få installeret de drivere man kan finde på nettet.