Hvor er et godt sted at aoe farme for en lock og en mage? :)

  • Tjah :) Topic siger det hele. Håber i kan hjælpe mig. Vi har farmet i death's door i en times tid, men det var alt for crowded. Vi leder bare efter et sted fyldt med melee mobs og ingen ranged/casters :)


    På forhånd tak.

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn
    Noget bestemt i vil farme, eller bare penge?


    Enig.. Hva vil i farme? Ville hjælpe hvis vi ved, hvad i vil farme ;)


    Nether Dragons er der masser af, alle sammen melees.. Men mener ikk de spawner særligt hurtigt igen :rolleyes: Men kan give gode penge, hvis en af jeg har skinning.
    Nether Dragonscale, Knothide Leather & Scraps.


    Det bruges til diverse Leatherworking ting. Og der skal bruges nogle af 72 stk ialt.
    Fx. til Netherstrike & Ebon Netherscale.


    Her er en liste, over hva alt "Nether Dragonscale" kan bruges til, klik her.



    Håber det kan håbe! :9xo

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by andersm
    er det ikke nether dragon der har vildt meget resistance?


    Havde de i hvert fald en god del mod min frost. Og en lille del mod fire.


    Ved ikke med shadow

  • Det er bare gold jeg skal have fat i :) Til mit epic flying mount.


    Vi har fundet et helt vildt godt sted. lidt sydvest for black temple entrance. Der spawner ~30 demon hunters som taber arcane tome og sunfury ring, hvilket kan sælges godt, samt greens og i et tilfælde, en blå http://thottbot.com/i31286.


    Mage tager shield på, hopper op på epic mount og så rounder han dem op hvorefter jeg som warlock står klar med seed of corruption når han har frost novaet dem allesammen. Vil skyde på at det giver 60-70g/timen, afhængigt af hvor hurtig eller heldig man er :) Kan sagtens give mere.

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Det er bare gold jeg skal have fat i :) Til mit epic flying mount.


    Vi har fundet et helt vildt godt sted. lidt sydvest for black temple entrance. Der spawner ~30 demon hunters som taber arcane tome og sunfury ring, hvilket kan sælges godt, samt greens og i et tilfælde, en blå http://thottbot.com/i31286.


    Mage tager shield på, hopper op på epic mount og så rounder han dem op hvorefter jeg som warlock står klar med seed of corruption når han har frost novaet dem allesammen. Vil skyde på at det giver 60-70g/timen, afhængigt af hvor hurtig eller heldig man er :) Kan sagtens give mere.


    Ærgeligt det ikke er så let at solo AoE grinde som det var engang :( (pre-tbc)


    Men GL :) Der er også de der BE i Netherstorm. De dropper også Scryer rep items. Plus greens, Har endda fået en epic Tailor recipe der :)

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Ærgeligt det ikke er så let at solo AoE grinde som det var engang :( (pre-tbc)


    Men GL :) Der er også de der BE i Netherstorm. De dropper også Scryer rep items. Plus greens, Har endda fået en epic Tailor recipe der :)


    Jeg nåede aldrig til endgame pre-tbc. Hvorfor var det nemmere? :)

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Havde de i hvert fald en god del mod min frost. Og en lille del mod fire.


    Ved ikke med shadow


    Når de bliver skadet, går de ind i en anden "form" og alt spell dmg imod dem bliver increased med xx %.
    (Mener nok det er +30%)


    De dør forholdvis hurtigt, og nemt :)



    Ved ikk helt hvor meget de ca er værd (Kommer også an på hvilken server man spiller på - Hvor mange der farmer dem etc)
    Men de har gået til 7,50g stk på Shadowmoon, men der er næsten aldrig nogle på AH :(

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Claes


    Jeg nåede aldrig til endgame pre-tbc. Hvorfor var det nemmere? :)


    Mobs i outland har højere resistance, da er få steder med kun melee mobs, mobs HP er steget gevaldigt. Dog er mages AoE dmg ikke steget gevaldigt.


    Dog kan det stadig lade sig gøre, kræver bare lidt mere tænkning :)

  • Quote

    Originally posted by Bllets
    Mobs i outland har højere resistance, da er få steder med kun melee mobs, mobs HP er steget gevaldigt. Dog er mages AoE dmg ikke steget gevaldigt.


    Dog kan det stadig lade sig gøre, kræver bare lidt mere tænkning :)


    Så 3 fire mages i Netherstorm den anden dag, de AoE'd ved de der Blood Elfs.. Og omg de mobs fløj bare til højre og venstre :))

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Så 3 fire mages i Netherstorm den anden dag, de AoE'd ved de der Blood Elfs.. Og omg de mobs fløj bare til højre og venstre :))


    Selv 3 retri paladin kan AoE grind.


    Men nu var det mere Solo AoE grinding vi snakkede om ;)

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Selv 3 retri paladin kan AoE grind.


    Men nu var det mere Solo AoE grinding vi snakkede om ;)


    Solo AoE? Det var altså en mage & en lock ;)


    Og jaeh, en eller flere retri paladins kan let AoE grinde :))

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Solo AoE? Det var altså en mage & en lock ;)


    Og jaeh, en eller flere retri paladins kan let AoE grinde :))


    Jeg skrev tidligere


    Quote

    Ærgeligt det ikke er så let at solo AoE grinde som det var engang (pre-tbc)


    Men GL Der er også de der BE i Netherstorm. De dropper også Scryer rep items. Plus greens, Har endda fået en epic Tailor recipe der


    Og det var det du svarede på ;)