Trådløsnet til Stationær PC?

• Da jeg lige er flyttet er min computer nødsaget til at stå i den anden ende af lejligheden og jeg har en kærester der ikke kan fordrage ledninger. Så jeg tænkte på om det er værd at skaffe sig et trådløst PCI kort eller lign til sin stationær?

Jeg har allerede en NETGEAR trådløs router, som er til vores 2 bærbare computere, men hvis jeg også kunne få det til at fungere med min stationære PC ville det jo være fint.

Men er det overhovedet noget værd? Er det på samme højde hvad angår stabilitet og vil jeg miste noget båndbredde mellem router og computer? [I forhold til ledning]

Og hvilke trådløse komponenter til PCen vil i anbefale?

Tak for de svar jeg nu får :)

• Det kan sagtens lade sig gøre, og med mindre du har en 100/100Mbit forbindelse tror jeg ikke du vil ligge mærke til det i hverdagen.

Jeg vil kigge efter et Linksys produkt som opfylder de krav du har.

Mvh Stubkier

• Til 560kr skal det også virke ret godt vil jeg sige. Måske noget lidt billigere? Hvad er dit budget?

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Originally posted by KreaTive
    Til 560kr skal det også virke ret godt vil jeg sige. Måske noget lidt billigere? Hvad er dit budget?

enig, men jeg vidste at signalet skulle bande på en del vægge før at signalet gik 100% igennem...

Man kan jo også gå efter nogle USB dongles...de virker skam også fint...

Originally posted by beefjoe

enig, men jeg vidste at signalet skulle bande på en del vægge før at signalet gik 100% igennem...

Man kan jo også gå efter nogle USB dongles...de virker skam også fint...

Jeg har haft 2 og de har virket af lort til. Godt nok et stykke tid siden men anyways :) Hvis det ikke skal rykkes rundt på ville jeg vælge et kort.

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Originally posted by KreaTive

Jeg har haft 2 og de har virket af lort til. Godt nok et stykke tid siden men anyways :) Hvis det ikke skal rykkes rundt på ville jeg vælge et kort.

Virker kort bedre end USB-dongles?

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Altså jeg havde et kort før de 2 og det virkede perfekt :P
    Det kan jo godt bare være held, men kan kun forstille mig kort virker bedre? anyone?

• har selv et D-link rangebooster og det modtager signal igennem 4 solide mure. selv hvis der er "meget lav forbindelse", kan jeg overhovedet ikke mærke det på mit internet (8mbit).. ingen lag i bf2 eller noget som helst.. og det er en del nemmere end at trække et kabel..

Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

Rettet en gang, sidst af Jepson ().