• En af mine venner havde det et par år tilbage. Han var sengeliggende eller derhjemme sommeren igennem. Han var ikke til fest igen før ca. oktober / november.


    Men du kan sagtens tage i byen uden at drikke. På mid tidl. arbejde var vi først færdige klokken 1-2 stykker om natten Fredag og Lørdag. Så er det altså lidt sjovt at tage i byen når alle andre folk er fulde ;)

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Nååre ja men man kan jo ikke tage ud og svømme eller lignende da pulsen ikk må komme op og køre i 4 uger efter feberen er stoppet, så man kan heller ikk se en gyserfilm i biografen.. Og ja fester hvor du er den eneste der render rundt og er 100% ædru er heller ikke fedt.


    Nej, men det gælder jo som om at bruge sin fantasi og så finde ting man godt må. Er man heldig finder man et par fede ting der hænger ved også efter at man er rask.


    Det jeg mener er at man ikke behøver at sidde og pive over alt det man ikke kan som om ens liv er forbi!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    En af mine venner havde det et par år tilbage. Han var sengeliggende eller derhjemme sommeren igennem. Han var ikke til fest igen før ca. oktober / november.


    Men du kan sagtens tage i byen uden at drikke. På mid tidl. arbejde var vi først færdige klokken 1-2 stykker om natten Fredag og Lørdag. Så er det altså lidt sjovt at tage i byen når alle andre folk er fulde ;)


    Enig! For så kan man få gratis drinks / øl af næsten alle! :roller:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Enig! For så kan man få gratis drinks / øl af næsten alle! :roller:


    Rigtig nok men ikke så smart at få drinks og øl gratis af vennerne når man har kyssesyge :$

  • Jeg måtte heller ikke drikke et ½ år efter jeg havde det. Fysisk aktivitet blev også lagt på hylden og det var også omkring 3-4 uger jeg ikke måtte lave noget fysisk hårdt.


    Kæft det var ikke en sjov sygdom at have. Jeg blev mega hårdt ramt af den og lå i sengen i meget lang tid hvor jeg var totalt afkræftet.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Jeg måtte heller ikke drikke et ½ år efter jeg havde det. Fysisk aktivitet blev også lagt på hylden og det var også omkring 3-4 uger jeg ikke måtte lave noget fysisk hårdt.


    Kæft det var ikke en sjov sygdom at have. Jeg blev mega hårdt ramt af den og lå i sengen i meget lang tid hvor jeg var totalt afkræftet.


    Er satme også glad for jeg ikke har det :clap: Og så lige op til en sommerferie.. mest nedern tidspunkt at få det på. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Jacorik


    Rigtig nok men ikke så smart at få drinks og øl gratis af vennerne når man har kyssesyge :$


    Nej ok :crazyeyes: Men anyways! Det virker sikkert..

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Nej ok :crazyeyes: Men anyways! Det virker sikkert..


    Ja det gør det 100% :) nogle gange ender det å også omvendt med at er en selv der deler ud til tøserne eller vennerne :P

  • Quote

    Originally posted by Jacorik


    Ja det gør det 100% :) nogle gange ender det å også omvendt med at er en selv der deler ud til tøserne eller vennerne :P


    Tror næsten vi skal ha oprettet en tråd, om hva vi har lavet imens vi var fulde? :roller:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Tror næsten vi skal ha oprettet en tråd, om hva vi har lavet imens vi var fulde? :roller:


    tror ikke den bliver særlig aktiv så :)), "øhm igår var jeg fuld men jeg kan ikke huske hvad jeg lavede ;) :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by w00tage
    da jeg havde det var det ingen alkohol i 1år og ingen sex/sport i ½år.. hårde vilkår.. men sådan var det ... god bedring..


    Jo tak jeg er så småt ved at være rask igen :) Så en kort tids periode :P meget godt at det kun var 2 dage med høj feber og ekstrem ondt i hals.

  • Quote

    Originally posted by Jacorik


    tror ikke den bliver særlig aktiv så :)), "øhm igår var jeg fuld men jeg kan ikke huske hvad jeg lavede ;) :crazyeyes:


    Så hva man har fået afvide, man har lavet? :idea:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Så hva man har fået afvide, man har lavet? :idea:


    God ide :)) lad os lave sådan en tråd :P og når nu vi er i den genre så også lidt "hårdere udtryk :P eks. Hvorfor køre med DSB når man kan flyve på LSD, Dont drink and drive when u can do drugs and fly :)) Tager ikk selv stoffer self..

  • Jeg har lige fået svar fra min læge idag og fået at vide at jeg har kyssesyge. Hold kæft hvor er det bare en skidt nyhed når man lige har fået sommerferie. Jeg har vanvittig ondt i halsen men føler mig ellers udemærket tilpas. Jeg har været syg lidt over en uge nu, men har endnu kun oplevet den meget omtalte træthed i små mængder. Tværtimod føler jeg mig frisk nok til at løbe en af mine sædvanlige ture. Det er bare noget lort jeg ikke må. Jeg har desuden fået at vide af min læge at jeg kan drikke alkohol efter 3 måneder.