Indlæg af ShaRkeT

    Jeg har lige fået svar fra min læge idag og fået at vide at jeg har kyssesyge. Hold kæft hvor er det bare en skidt nyhed når man lige har fået sommerferie. Jeg har vanvittig ondt i halsen men føler mig ellers udemærket tilpas. Jeg har været syg lidt over en uge nu, men har endnu kun oplevet den meget omtalte træthed i små mængder. Tværtimod føler jeg mig frisk nok til at løbe en af mine sædvanlige ture. Det er bare noget lort jeg ikke må. Jeg har desuden fået at vide af min læge at jeg kan drikke alkohol efter 3 måneder.

    Jeg spiller også på bloodfeather med min Warlock Gnome... jeg er lvl 20 lige nu..
    Men jeg ved der er rimeligt mange dansker derinde og også flere rent danske guilds..

    Jeg siger Mange Tak for alle jeres svar... Nu har jeg fået en masse svar om WoW gennerelt.. Det ville være dejlig hvis der var en der havde en Warlock Gnome eller på anden måde kender godt til den, som kunne give nogle specifikke råd til netop denne karakter.


    Det skal lige siges at jeg allerede er i en guild sammen med nogle af mine *IRL* venner, men de er ikke helt så erfarende som nogle af jer herinde..


    /ShaRkeT

    Hej, Jeg er helt nybegynder i WoW og har netop lavet en Warlock Gnome. Som Tidligere Diablo spiller har jeg erfaret at man altid laver en masse dumme fejl i starten mht. til skills, våben osv.. Disse fejl vil jeg helst undgå i WoW så jeg synes det ville være fedt hvis i kunne komme med nogle gode råd/tips til en begynder som mig :]


    Ved ikke lige om jeg har har fået beskrevet hvad jeg ville godt nok, men hvis ikke forstår hvad jeg har skrevet så sig til, så vil jeg prøve at uddybe det lidt mere.


    På forhånd tak.


    ShaRkeT.