Så nærmer den sig jo!
Hvor mange Tweakere skal med? Og hvilken musik skal i se?
Jeg selv: In Flames, Tiësto, Trentemøller, Kasper Spez, Suspekt.
Evt. Beastie og Muse.
mvh. Sandman
Så nærmer den sig jo!
Hvor mange Tweakere skal med? Og hvilken musik skal i se?
Jeg selv: In Flames, Tiësto, Trentemøller, Kasper Spez, Suspekt.
Evt. Beastie og Muse.
mvh. Sandman
Jeg skal se: Muse - RHCP - My chemical romance - Highway child - måske Queens of the stoneage - måske tiësto - alt mulig andet jeg ik ved endnu - og en masse jeg sikkert ikke kan huske dagen efter..
Nu vi er inde på roskilde , nogen der kan hjælpe os; "Håndtering af tøris"
Yeah.
Muse, Killers, LCD Soundsystem, The National tror jeg, Arctic monkeys, Arcade Fire, Flaming Lips, Klaxons og The Who er det jeg er mest sikker på..
Hvor skal I ikke se Red Hot Chili Peppers?
Skal selv se Trentemøller, Kasper Spez, Red Hot Chili Peppers, Arctic monkeys, My chemical romance, og så lidt flere tilfældige, hvis jeg kan nå det.
Jeg skal med. Jeg er der først og fremmest for hyggen i vores lejr. Vi har en rigtig god lejr hvor vi har det enormt sjovt. Der er flere år hvor jeg næsten ikke har hørt noget musik. Forrige år fik jeg dog hørt 4 eller 5 hele koncerter og det er jeg lidt stolt af.
Jeg skal lige have undersøgt hvad der er interessant blandt de ukendte navne, men ellers er hovednavnet for mig Björk. Jeg så hende på Skanderborg Festival i '98 eller '00 og jeg har aldrig oplevet en enkelt person med så meget udstråling. Den eneste der nærmer sig som jeg har set er forsangeren i Skunk Anansie.
- Anders
QuoteOriginally posted by Zaxzz
Sidst de spillede på festivalen skuffede de. Det var første gang jeg så dem så jeg lagde ikke mærke til det, men alle der havde set dem før sagde at det var en skuffende forestilling. Men jeg skal da nok se dem alligevel i år igen.
- Anders
QuoteOriginally posted by Zaxzz
Skal selv se Trentemøller, Kasper Spez, Red Hot Chili Peppers, Arctic monkeys, My chemical romance, og så lidt flere tilfældige, hvis jeg kan nå det.
Hvis jeg lige er i nærheden skal jeg vel også - de er da meget fede. men det live jeg har set med dem har været middelmådigt vil jeg sige. Men man ender jo nok derovre. Jeg tror ejg kommer til at være meget på pladsen egentlig.
Jeg skal også
Af koncerter jeg helt sikkert skal nå er Muse, Queens of the Stone Age og Trentemøller.
Så er der en hel masse andet jeg måske skal op til som: Tiesto, Basement Jaxx, Arcade Fire, Arctic Monkeys (fik ikke set dem sidste år), LCD soundsystem, The Ark, CSS, Kissaway Trail (kan jeg i hvert fald anbefale), Klaxons, Moi Caprice, Whitest Boy Alive og Oh No Ono.
Måske også RHCP, Björk, Beastie og The Who, bare for at sige man har set dem :).
Og så håber jeg på at fange en del koncerter med bands jeg ikke aner noget om - det har virkelig sin charme
Kasper Spez og Suspekt er uden tvivl værd at høre, men ville også foreslå at I hører Stone Throw. I vil ikke fortryde det
Stone Throw.. Det er noteret!
uha! Jeg havde helt glemt Killers, og Arctic Monkeys. Tiden til at sidde i min nyindkøbte strandstol og drikke lunkne øl svinder
THE WHO skal ses! skal desværre ikke selv der over men the who et et af ed bands der gennem tiderne har leveret noget af den mest heftige lyd!
Btw også en af derres sange der bliver brugt son intro til csi!
Men klart the who kan glo hedt anbefales! (også uden kieth moon ..o0R.I.P0o..)
Hygge Dwmc
yeees sir!! Jeg glæder mig!
Skal se : Mastodon - Machine Head - Zyklon - Björk - RHCP - BEASTIE BOYS!!!! -
Det er ihvertfaldet det jeg glæder mig mest til, så kan der jo komme andet ind.
Hvis jeg skulle på Roskilde ville jeg helt klart glæde mig mest til Arctic Monkeys... Elsker simpelthen deres musik
QuoteOriginally posted by SeePee
Hvis jeg skulle på Roskilde ville jeg helt klart glæde mig mest til Arctic Monkeys... Elsker simpelthen deres musik
Ditto. Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget. SÅ nederen jeg ikke var afsted sidste år
Så er teltet købt, test opstillet og imprægneringen er ved at tørre ( hold dig væk regnvejr.. bare en time til ) og vi har købt en megafon Så hvis i hører nogle stive stoddere sidde og skråle løs i sån en udenfor et stort orange/sort telt, ja så er det vores lejr hehe kan slet ikke vente
Glæder mig satme også!, selvom vejret ser ret ærgerligt ud. Regn indtil onsdag i hvert fald, så det bliver nok en ret smattet affære, ligesom 2004!
QuoteOriginally posted by AtoM!C
Glæder mig satme også!, selvom vejret ser ret ærgerligt ud. Regn indtil onsdag i hvert fald, så det bliver nok en ret smattet affære, ligesom 2004!
Ja det er eddermanme for trist. Hvis dog bare vi kan undgå deciderede skybrud og lignende. Fordi det regner lidt så går det jo nok.
QuoteOriginally posted by Marquis
Ja det er eddermanme for trist. Hvis dog bare vi kan undgå deciderede skybrud og lignende. Fordi det regner lidt så går det jo nok.
Ja, det skal nok blive fedt alligevel. Mudder har også sin charme (i hvert fald de første par dage) - og hører nærmest sammen med Roskilde!
QuoteOriginally posted by AtoM!C
Ja, det skal nok blive fedt alligevel. Mudder har også sin charme (i hvert fald de første par dage) - og hører nærmest sammen med Roskilde!
Bare regnen forsvinder onsdag.. Jeg kan nok først komme onsdag i løbet ad dagen, men har vist en aftale i kbh der, så det bliver nok onsdag aften eller torsdag morgen..
Så der regner det ikke mere, det ved alle
Så. Vådt og mudret. Blev folk der?
Og hvad var folks bedste og værste musikoplevelser, hvis i havde nogen?
Jeg blev. Havde godt nok en til et par cm vand i teltet da jeg kom fra Killers torsdag, så der lavede vi en hurtig nødplan der involverede teltkammerats mors fætter og hans hus. De andre nætter var i teltet.
Den fedeste koncertoplevelse var Klaxons. Den sygeste stemning, ingen bølgebrydere i Odeon og et ret cool band. En masse hoppen og skubben. Jeg var våd i et par timer efter det
Rent musikalsk var det nok Muse. Mage til talent skal man i mine øjne lede længe efter. Bellamy håndterer både sangskrivning, instrumenter og ikke mindst sin stemme med utroligbehændighed.
Doig var Arcade Fire også ret bemærkelsesværdigt.
Ringest er der ingen tvivl om at det var Red Hot. Pinligt er det bedste ord jeg lige kan komme på.