2x Warlock - Arena 2v2.

  • En mate og jeg har et 2v2 hold, som vi vil satse en stor del på i den kommende sæson.


    Jeg kører pt. 0/40/21 og han Felguard.


    Jeg er altså highcrit specc og han Felguard. - Er dette det idelle setup? (rent specc mæssigt)


    Giv gerne jeres besyv, også gerne hvordan man lettest nakker de forskellige setups vi risikere at møde.


    Vi er begge ORC.

  • Felguard på healer, hvis ingen healer er, så send den på cloth/caster. Ellers bare amok med noget fear :D Warlocks ftl ;(

  • Ved ikk hva der er bedst til Arena som warlock, men jeg ved at 0/21/40 skulle være ondt i PvP.


    Demonic Sacrifice :9xo
    Og så resten i Destruction!



    Felguard er da også ond til Arena, til og interrupt healer eller anden cloth-user/caster.


    Edit:
    Men alligevel sutter Demonology warlocks.. Banish deres pet, og de kan ikk gøre meget! ;)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().


  • Ehm. demonology sutter ?


    Nok en af de bedste survival specs ingame. Og med 1k shadow damage, så gør deres dots rimeligt meget skade, og så er der selvfølgelig også Drain life. osv. osv.

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Ehm. demonology sutter ?


    Nok en af de bedste survival specs ingame. Og med 1k shadow damage, så gør deres dots rimeligt meget skade, og så er der selvfølgelig også Drain life. osv. osv.


    Mener selv at man kun skal have "Demonic Sacrifice" og så resten i Destruction.


    Alle de warlocks jeg kender, griner af Demonology specced warlocks, pga. de er så lette og tage ned i PvP.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Mener selv at man kun skal have "Demonic Sacrifice" og så resten i Destruction.


    Alle de warlocks jeg kender, griner af Demonology specced warlocks, pga. de er så lette og tage ned i PvP.


    Nemlig, er selv 30/0/31. Og elsker når jeg ser en Demonology specced, for de er så skide nemme at pille ned på ingen tid.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by SShadowS


    Nemlig, er selv 30/0/31. Og elsker når jeg ser en Demonology specced, for de er så skide nemme at pille ned på ingen tid.


    Demonology er måske let for andre warlocks.


    Men prøv du at fjerne en warlock med 12k health, 400 resilience og 700-800 Spell damage. Som er demonology specced.


    http://armory.wow-europe.com/c…nts.xml?r=Outland&n=Salix F.eks. en som ham her. Lidt crazy spec. Men stor survival og 3 instant dots.


    Eller http://armory.wow-europe.com/c…?r=Tarren+Mill&n=Saltsyra , som er full demonology specced. Måske let for andre warlocks, men de fleste andre classes er toast, hvis han ved hvad han gør


    Og husk vi snakker ikke om warlock mod warlock, men mere 2xWarlock mod andre hold ;)

  • I snakker meget om forskellige specs, synes I vi skal køre det samme specc eller hver sit, evt link til hvilket vi hver især skal kører.


    Pt. er jeg meget bedre gearet. Så overvej det inden i vælger specc til os hver især.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    I snakker meget om forskellige specs, synes I vi skal køre det samme specc eller hver sit, evt link til hvilket vi hver især skal kører.


    Pt. er jeg meget bedre gearet. Så overvej det inden i vælger specc til os hver især.


    Hvis du er meget bedre geared end din ven. Så overvej full affliction eller full destro. Ville selv tage full affliction, fordi det fuldstændig ignorere resilience og dots kan ikke fjernes, takket være UA ;)


    Til din ven ville jeg så vælge noget i stil med 5/45/11, for at få instant corruption og shadowburn. Demonology vil give din mate virkelig meget survival, hvor du allerede vil har det, fordi du har bedre items end ham. Og hvis en modstander har 2x CoA, 2x Corruption, 1x Leech life og 1x UA. Så vil din Drain life slå rimeligt hårdt.


    Men det kommer også an på hvor skillede i er. Og jeres spillestil :)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Hvad skal man ca gå efer.


    1000 Shadow dmg (inkl. Deamon Armor) - 10.000 hp (unbuffed) - 200-300 resilience .. Er det ikke et godt mål. (Som Affliction)


    Det bedste er vel omkring 11,5k til 12,5k hp. 950-1000 Shadow dmg og 350-400 resilience. Måske lidt mere med Merciless gladiator sættet.


    Men dit mål lyder godt og skal nok kunne klare sig et godt stykke :)

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Mener selv at man kun skal have "Demonic Sacrifice" og så resten i Destruction.


    Alle de warlocks jeg kender, griner af Demonology specced warlocks, pga. de er så lette og tage ned i PvP.


    Demonology. Har problemer mod Warriors og skillede Warlocks, og skillede Rogues. De andre 6-8 classes bliver ædt levende med næsten uden problemer ?


    SL, 20% mindre DMG. Et pet med 250dps. 2 instant dots, Corruption for 566pr. tick og CoA (Ved ikke) :) Så er der felguard med 250-300dps, Shadowbolt eller drainlife (250-300dps) Og så engang imellem en instant Shadowbolt.
    Og så er der alt den survival.. specielt SL, endnu mere health, osv.


    Måske er det ikke sjovt, men det slår hårdt og overlever noget længere end destruction og affliction. (Dog dør modstanderen til affliction locks normalt efter, medmindre healer er til steder :crazyeyes:

  • Demonology lock vs. Destruction lock -> Der vinder Destruction lock'en 100% Menmindre han ikk er en tard *Sigh*


    Felguard er måske brugbar imod nogle classes end lige en anden lock.
    Høj dps på cloth users og kan mere eller mindre spell interrupt en healer.


    Men hvor meget sjov er der i det? Sender lige pet på en, og tager den anden imens..
    Så når den man hopper på er nede, så kigger man lige bagud og ser den anden også er død.
    "Hva faaan'n er han/hun også døde!?" og så står Felguard rigtigt der og "smiler" :ph34r:



    Affliction -> PvP / PvE build
    Demonology -> PvE build
    Destruction -> PvP build


    Alle classes, har et PvP build, et PvE, og PvP/PvE..



    Hvis en lock ser en anden lock, og han/hun har Felguard, så løber den anden lock ikk sin vej?
    Han/hun stormer imod den anden lock og Banish pet og jumper ham/hende!


    Gad godt og se en kamp, imellem 2 Demonology locks! Begge laver Banish, og hva så nu? :))



    Edit:
    Ta' en snak med Drakthul på Twisted Nether, kender ingen lock som har flere skills. Han kørte også med Demonology i lang tid.. Tror også han lavet Arena med et spec.


    Drakthul - 70 Orc lock - Twisted Nether


    Han snakker ikk dansk.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

  • demo er ok nice til arena....



    når man får en felguard i hovedet som mage er man bare død, især hvis locken også bestemmer sig for at angribe :D


    Destro locks og affl ryger bare ned


  • Igen, kommer an på skills og hvor godt de kender deres class *sigh*


    Arcane/Fire eller fuld fire mages har ikk en stor chance imod en Destruction lock!


    Quote


    Nether Protection (Rank 3)
    Instant
    After being hit with a Shadow or Fire spell, you have a 30% chance to become immune to Shadow and Fire spells for 4 sec.


    Ingen CD på den, og 30% er altså meget!


    Kan ikk sige meget andet, end fire mages får smæk af destruction locks! :boxing:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Destruction lock skal ha Fel Hound eller Succubus med sig i Arena!


    Fel Hound's Abilitys:


    Devour Magic (Rank 6)
    330 Mana - 30 yd range
    Instant cast - 8 sec cooldown
    Purges 1 harmful magic effect from a friend or 1 beneficial magic effect from an enemy. If an effect is devoured, the Felhunter will be healed for 915.


    Paranoia
    Instant
    Greatly increases the stealth detection of all party members within 30 yds of the Felhunter.


    Spell Lock (Rank 2)
    200 Mana - 30 yd range
    Instant cast - 24 sec cooldown
    Silences the enemy for 3 sec. If used on a casting target, it will counter the enemy's spellcast, preventing any spell from that school of magic from being cast for 6 sec.


    Tainted Blood (Rank 5)
    215 Mana
    Taints the Felhunter's blood for 1 min. When the Felhunter is hit with a melee attack, the attacker will lose 95 attack power for 10 sec. Stacks up to 5 times on a single target.


    Succubus's Abilitys:


    Lash of Pain (Rank 7)
    190 Mana - 5 yd range
    Instant cast - 12 sec cooldown
    An instant attack that lashes the target, causing 123 Shadow damage.


    Lesser Invisibility
    100 Mana
    Instant cast
    Gives the Succubus Lesser Invisibility for up to 5 min. This spell can only be used out of combat.


    Seduction
    24% of Base Mana - 30 yd range
    1.5 sec cast
    Seduces the target, preventing all actions for up to 15 sec. Any damage caused will remove the effect. Only works against Humanoids.


    Soothing Kiss (Rank 5)
    140 Mana - 10 yd range
    Instant cast - 4 sec cooldown
    Soothes the target, increasing the chance that it will attack something else and decreases melee attack speed by 10% for 10 sec. More effective than Soothing Kiss (Rank 4).


    Kom an små fire mages? :))

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().