Ny CPU køler

• Ja står og skal bruge en CPU kølere til en Conroe...

Men snakker vi Scyth Infinity eller hvad? Da jeg har hørt diverse om ikke plan bund hvilket er noget skidt...

Skal monteres på et Asus P5k Deluxe eller hvad det nu hedder...

Originally posted by Svan
    Ja står og skal bruge en CPU kølere til en Conroe...

Men snakker vi Scyth Infinity eller hvad? Da jeg har hørt diverse om ikke plan bund hvilket er noget skidt...

Skal monteres på et Asus P5k Deluxe eller hvad det nu hedder...

det er cpuen der ikke har plan bund og ikke køleren hvis vi snakker scythe infinity....som er et fint valg hvis man vil oc, eller blot vil have en meget stille løsning.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by JosyBoss
    Har også selv haft en arctic cooling freezer 7 pro. Jeg må erkende at jeg ikke synes den kølede så godt.

Jeg har nu en zalman cnps 9500 at som er okay. Men hvis jeg skulle købe en ny ville det nok blive en scyth infinity eller en asus silent knight

Så har du haft en skæv cpu eller sådan noget, for min cpu har endnu ikke været over 40 grader.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Spyro

Yes sir..

Scythe, CoolerMaster, Zalman GO HOME!

ja men køn er den sq ikke... hehe

men det er mit mobo fra giga så heller ikke
    ligner gule og røde lego klodser fra 70erne

så der er lukket for ruder i kassen, havede jeg nu heller ikke de stor planer om

• Donron, den der noctua er hel fin men svan hvis du har plads så tag en thermalright ultra-120 extreme og køb en god scythe blæser. Den er meget dyr (500kr!) og stor men den kan med en scythe blæser på 1600 rpm kan den køle en x6800 på 3940 mhz ned til 47 grader i load. Og det er i et skod kabinet.

hvis du har plads og gider at betale for det så køb den.

Originally posted by windwaker
    Donron, den der noctua er hel fin men svan hvis du har plads så tag en thermalright ultra-120 extreme og køb en god scythe blæser. Den er meget dyr (500kr!) og stor men den kan med en scythe blæser på 1600 rpm kan den køle en x6800 på 3940 mhz ned til 47 grader i load. Og det er i et skod kabinet.

hvis du har plads og gider at betale for det så køb den.

der er bare et lille kvalitetsproblem med dem lader det til....de er ikke speciel lige i bunden....måske har det bare været en uheldig ladning, men atm ville jeg ikke vælge dem.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• noctua ville være mit valg

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Utroligt ingen nævner tuniq tower120, bedre end de andre, nem at arbejde med.

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

Originally posted by RasmusS
    Utroligt ingen nævner tuniq tower120, bedre end de andre, nem at arbejde med.

du har måske gode temps:))

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• [quote]Originally posted by RasmusS
    Utroligt ingen nævner tuniq tower120, bedre end de andre, nem at arbejde med.[/quote

Der er nok ikke nogen der nævner den, fordi at den er så stor og klodset og ikke er bemærkelsesværdigt bedre end nogen af de andre nævnte. :roller:

• JEg ville tage den thermalright, og så se om den er plan, hvis ikke så benytte sig af de 14 dages returret.

Har 2 thermalright kølere, og de virker fantastisk.

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \