Jeg leder efter et funktionelt damage meter, har prøve en masse forskellige uden held.
Damage Meter.
-
-
er der ikke kun en...men i forskellige udgaver...plejer bare at søge efter nyeste.
-
Originally posted by Fragman
er der ikke kun en...men i forskellige udgaver...plejer bare at søge efter nyeste.
Mener der er et par stykker, og de viser ikk den samme dmgselvom de bliver aktivert
på samme tid..Fx. jeg var i Mana Tombs igår, og vi skulle lige se vores dmg efter et run..
2 fra group'en sendte dmg report, og der var forskel helt op til 2.000-3.000 dmg -
http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/details/567/
Den bruger jeg..
Forskellen på dmg imellem hver enkel dmg meter, kan være fordi at hvis nu en af dem med dmg meter, står for langt væk fra jer andre til at opfange at i laver dmg..
-
SW stats er den eneste der virker efter min mening
-
Originally posted by HuleFanden
Jeg leder efter et funktionelt damage meter, har prøve en masse forskellige uden held.DamageMeters
Det hånterer dps, damage, crit%, healing, overhealing, raw healing, crit healing % og så kan det synkronisere med alle andre i et raid, og derved være 100% præcist.
-
Originally posted by Happy^
DamageMeters
Det hånterer dps, damage, crit%, healing, overhealing, raw healing, crit healing % og så kan det synkronisere med alle andre i et raid, og derved være 100% præcist.
Mit har endnu ikke virket 100%.. Jeg er Frost Mage og gjorde ca. 70% af skaden Auch:Crypts, Hvor de sidste 30% kom fra en lvl 69 Rogue, og en DPS Shaman.
-
Originally posted by Bllets
Mit har endnu ikke virket 100%.. Jeg er Frost Mage og gjorde ca. 70% af skaden Auch:Crypts, Hvor de sidste 30% kom fra en lvl 69 Rogue, og en DPS Shaman.
De skal synkroniseres med de andres DamageMeters før det er præcist.
-
Originally posted by Happy^
DamageMeters
Enig, hvis alle har den nyeste version og de er sat op til at synce, så er det klart den mest præcise dmgmeter jeg har prøvet, SWstats er dog også ret nice.
-
Jeg holder mig nu os til SWstats
-
Originally posted by Aerial
SW stats er den eneste der virker efter min meningden nye er super, der kan man hurtigt se hvor mange man syncer med i listen.