Damage Meter.

• er der ikke kun en...men i forskellige udgaver...plejer bare at søge efter nyeste.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    er der ikke kun en...men i forskellige udgaver...plejer bare at søge efter nyeste.

Mener der er et par stykker, og de viser ikk den samme dmg :S selvom de bliver aktivert
    på samme tid..

Fx. jeg var i Mana Tombs igår, og vi skulle lige se vores dmg efter et run..
    2 fra group'en sendte dmg report, og der var forskel helt op til 2.000-3.000 dmg :S

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Originally posted by Happy^

DamageMeters

Det hånterer dps, damage, crit%, healing, overhealing, raw healing, crit healing % og så kan det synkronisere med alle andre i et raid, og derved være 100% præcist.

Mit har endnu ikke virket 100%.. Jeg er Frost Mage og gjorde ca. 70% af skaden Auch:Crypts, Hvor de sidste 30% kom fra en lvl 69 Rogue, og en DPS Shaman.

Originally posted by Bllets

Mit har endnu ikke virket 100%.. Jeg er Frost Mage og gjorde ca. 70% af skaden Auch:Crypts, Hvor de sidste 30% kom fra en lvl 69 Rogue, og en DPS Shaman.

De skal synkroniseres med de andres DamageMeters før det er præcist.

Originally posted by Happy^

DamageMeters

Det hånterer dps, damage, crit%, healing, overhealing, raw healing, crit healing % og så kan det synkronisere med alle andre i et raid, og derved være 100% præcist.

Enig, hvis alle har den nyeste version og de er sat op til at synce, så er det klart den mest præcise dmgmeter jeg har prøvet, SWstats er dog også ret nice.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Jeg holder mig nu os til SWstats

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5