Skifte fra Aldor til Scryers

  • Du skal grinde en del men det kan lade sig gøre - du skal finde hende her og lave hendes quests


    http://thottbot.com/c18596

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg er pænt lang oppe i aldor, og vil gerne skifte til scyers.


    Jeg har hørt at der er en q jeg skal klare, men bliver jeg så sat på Neutral eller skal jeg grinde i flere år?


    Som warlock kan det da ikk ta lang tid? ;)


    Send pet på et mob og dot den op, find et nyt mob og dot den op og fear den :9xo

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Så må jeg farme nogle Dampscale Basilisk Eye ..


    Mon ikke de er på ah..


    der er vel nogen men du skal bruge en del af dem :p men det tager ikke så lang tid at farme dem mobsne er nemme og dropper ganske ok af dem.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    der er vel nogen men du skal bruge en del af dem :p men det tager ikke så lang tid at farme dem mobsne er nemme og dropper ganske ok af dem.


    En af mine veninder som jeg spiller sammen med, regnet ud at man ca. skal bruge 192 stks
    for at blive Friendly eller Neutral, fra Revered.


    Er det ikk 12 stks per aflevering?


    Edit:
    Kun level 63-64 mobs, og de er stort set overalt fra Stonebreaker Hold og til Firewing Hold,
    og syd til Shadowmoon Vally og til Shattrath City :9xo Tæt på vandet..


    [Blocked Image: http://img511.imageshack.us/img511/4051/terokkargb0.th.jpg]
    Her er der markert hvor man kan finde Dampscale Basilisk Eyes (Dropper fra Basilisker)
    NB! Ta jer ikk af at det står på tysk! Fandt billedet på google.dk :)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg skal bruge 8 til 250 rep, jeg er 3285 i honored.


    Jeg kommer til at skulle bruge en million, og de koster over 1g på AH.


    Kan det virkelig passe?


    Nej, det passer ikke
    Hvis du skal bruge 8 for at "få" 250 rep, er det 3285/250*8 = 105, hvilket imo er billigt sluppet når man tænker på hvad man ellers kan komme til at farme i det spil.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().

  • Hej Hule


    Jeg er selv Alliance Warlock på Al'akir. Og jeg gik fra Aldor Exhalted til nu scryers Exhalted. Og ja tak, det var pænt dyrt.


    Tror jeg endte ud med at bruge for ca 1900g.. Ud over de ca 200 Dampscale jeg selv farmede.

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Hej Hule


    Jeg er selv Alliance Warlock på Al'akir. Og jeg gik fra Aldor Exhalted til nu scryers Exhalted. Og ja tak, det var pænt dyrt.


    Tror jeg endte ud med at bruge for ca 1900g.. Ud over de ca 200 Dampscale jeg selv farmede.


    Hvor mange Dampscale brugte du fra Exalted -> Neutral?

  • Hej
    jeg er lige startet ved Scryers men kan ikke tage nogen q på Dampscale Basilisk Eye ved Arcanist Adynic er på 1660/6000....

    ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd