Var det ok at kampen blev aflyst?

  • Ja, for fanden. Hvem fanden gider sætte livet på spil for de små-penge det giver at være dommer. Bare ærgeligt for dansk fodbold, at en enkelt idiot ødelægger alt.
    Dommeren fulgte de gængse regler, så respekt for ham, fordi han turde.
    Var det samme sket i Sverige, tror jeg sgu ikke vi havde været oppe og ringe over det.

  • Jeg kan sagtens forstå det, jeg så kampen i Fælledparken, og der var SÅ meget gang i den!!


    Der var fejl ved sikkerheden, så det er okay de går af banen.


    Men super god kamp, MEGET heldige mål af Sverige, men der var tempo og gang i den HELE tiden, så super nice oplevelse sammen med 40K andre!!


    Mvh Mads :T

  • Christian Poulsen skal da føle sig heldig over at ham tossen løb ind på banen, for ellers havde hele Danmark da været gal på ham.. Så havde mediernes overskriter da set helt anderledes ud..
    Var virkelig det dummeste jeg nogensinde har set, og slår helt sikkert det tilskueren gør i dumhed.
    Der er 42.000 stive tilskuere, som er helt oppe og kører fordi man kæmpet sig fra 0-3 til 3-3, så er det da ikke overraskende at der er en idiot som løber ind på banen. Men Christan Poulsen slår 100 % bevidst Rosenberg i maven - i feltet! med 1 min tilbage af ordinær. Chancen for at vi havde tabt 3-4 var ret store med det straffespark, og det er da næsten ligemeget om vi taber med 3 eller 1.
    Håber CP skal sidde på bænken længe for det stunt der..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    "Manden erklærede sig på grund af sin manglende erindring ikke skyldig i vold. Anklageren vil have ham i fængsel tre måneder. Det mente dommeren dog ikke er realistisk."


    What?! Ikke engang 3 mdr.? Jeg ville mene han skulle have mere!


    For sin voldelige handling, eller for at ødelægge en fodboldkamp?


    3 mdr. for vold (hvor han knap rørte ham) skam en hel del, hvis volden er det eneste der dømmer ham. Jeg tror ikke man kan blive straffet for at afbryde en fodboldkamp.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    "Manden erklærede sig på grund af sin manglende erindring ikke skyldig i vold. Anklageren vil have ham i fængsel tre måneder. Det mente dommeren dog ikke er realistisk."


    What?! Ikke engang 3 mdr.? Jeg ville mene han skulle have mere!


    Ahh det giver sgu ikke meget mening at have ham fængslet...

  • Quote

    Originally posted by Krillen
    Christian Poulsen skal da føle sig heldig over at ham tossen løb ind på banen, for ellers havde hele Danmark da været gal på ham.. Så havde mediernes overskriter da set helt anderledes ud..
    Var virkelig det dummeste jeg nogensinde har set, og slår helt sikkert det tilskueren gør i dumhed.
    Der er 42.000 stive tilskuere, som er helt oppe og kører fordi man kæmpet sig fra 0-3 til 3-3, så er det da ikke overraskende at der er en idiot som løber ind på banen. Men Christan Poulsen slår 100 % bevidst Rosenberg i maven - i feltet! med 1 min tilbage af ordinær. Chancen for at vi havde tabt 3-4 var ret store med det straffespark, og det er da næsten ligemeget om vi taber med 3 eller 1.
    Håber CP skal sidde på bænken længe for det stunt der..


    Jeg syntes det er vildt at han gjorde noget, for han er jo blevet spyttet lige i hovedet før hvor han gjorde NADA tilbage, så han kan godt behærske sig, så jeg vil tro den svenske spiller har sagt RIGTIGT meget lort til ham, sikkert den sidste halve times tid, før CP gør noget "ved det".


    Det retfærdiggøre ikke CPs handling, men det har noget stået på noget tid.


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Ahh det giver sgu ikke meget mening at have ham fængslet...


    Hmm det synes jeg nu nok det gør... Han har for det første udført en ulovlig handling i det han slår en anden mand i hovedet... Om han er fuld eller ej spiller absolut ingen rolle.. Det skulle han 100% være dømt for.. Det ville være helt fint at give ham et par måneder i skyggen... Så kan det være han tænker sig lidt om.. At han ingen straf får, kan opfordre andre til at lave det samme en anden gang, når det ingen konsekvens har!


    Men håber han får et sindsygt erstatningskrav fra DBU og evt. parken!! Så kan han da betale af de næste mange, mange, mange år...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.



  • Jeg tror sku heller ikke ham Rosenberg har helt rent mel i posen. skide svensk

  • Syntes sq også det er fair nok, Poulsen laver noget der INGEN steder høre hjemme, lige meget hvor proveokerende den svenske spiller var, så at der var rødt og straffe er 110% iorden.


    At der så er en idiot der ikke har flere brikker at flytte med end som så, og render ind og slår eller forsøger at slå dommeren... ja så er det IMO fair nok dommeren blæser af, og giver sejeren til sverige.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Nu ved jeg ikke lige hvor der står at rosenberg spyttede på poulsen, men når man spiller fodbold, det ved alle der spiller eller har spillet, så kan det gå hårdt for sig, og der kan blive sagt mange grimme ting i vigtige kampe, men man slår sateme ikke på hinanden sådan er det bare!

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by nano
    Nu ved jeg ikke lige hvor der står at rosenberg spyttede på poulsen, men når man spiller fodbold, det ved alle der spiller eller har spillet, så kan det gå hårdt for sig, og der kan blive sagt mange grimme ting i vigtige kampe, men man slår sateme ikke på hinanden sådan er det bare!


    Det var ikke denne kamp han blev spyttet på ;)


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Sensation


    Det var ikke denne kamp han blev spyttet på ;)


    Mvh Mads :T


    Ok :D men så har han jo slet ingen ret til at slå ham.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Rosenberg slog ud efter Poulsen, ved ikke om han ramte ham, men slaget gik i så fald tæt forbi det øverste brystet/halsen.. Ikke at det undskylder noget, han sku ha ladet sig falde i stedet..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    NEJ NEJ NEJ NEJ!!!


    ELENDIGE DOMMERE! Anhold manden og lad det ikke gå ud over det danske folk! Latterligt!


    så vidt jeg kan huske nåede der efter episoden at løbe 3-4 andre folk ind på banen - en kamp kan ikke afvikles under de forhold.... jeg synes det er helt iorden at de danske fans svinede vagterne til efter kampen - med midre der var for få vagter - men så stor en brøler tvivler jeg på at dbu/parken kunne lave

  • Quote

    Originally posted by xenon


    så vidt jeg kan huske nåede der efter episoden at løbe 3-4 andre folk ind på banen - en kamp kan ikke afvikles under de forhold.... jeg synes det er helt iorden at de danske fans svinede vagterne til efter kampen - med midre der var for få vagter - men så stor en brøler tvivler jeg på at dbu/parken kunne lave


    Vagterne stod jo nærmest bare og kiggede på, de greb nærmest ikke ind, de gik bare langsomt hen imod dem, som løb ind på banen.
    Det er lidt latterligt at en spiller (Gravgaard) bliver nød til at være sikkerhedsvagt, fordi at dem som rigtigt er ansat til det er for dovne, og uduelige.

  • Quote

    Originally posted by PhilipE


    Vagterne stod jo nærmest bare og kiggede på, de greb nærmest ikke ind, de gik bare langsomt hen imod dem, som løb ind på banen.
    Det er lidt latterligt at en spiller (Gravgaard) bliver nød til at være sikkerhedsvagt, fordi at dem som rigtigt er ansat til det er for dovne, og uduelige.


    Enig med PhilipE, de klip jeg har set, er det edermaneme nogle sløve orange jakke klædte vagter der står i parken, jeg fatter ikke hvordand et kunne ske, når der står en vagt for hver anden meter.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • DBU har selv valgt - igennem de sidste 10 år - ikke at sætte hegn op. Hvorfor kan man kun gætte sig til, men har åbenbart været så blåøjede, at de har valgt at tro på, at der aldrig ville komme folk til kampene der ikke kunne styre sig.


    Med de voksende problemer til fodboldkampe rundt om i Europa, er det måske en voldsomt naiv holdning at have, og det var vel bare et spørgsmål om tid før det ville gå galt. Så selvom det var dybt uprofessionelt af Christian Poulsen at slå en svensk modspiller, så er det mindst ligeså uprofessionelt af DBU, ikke at sikre Parken noget bedre.