Var det ok at kampen blev aflyst?

  • de første 10min spillede christian poulsen på det svenske hold, det var i hvertfald svenskerne han spillede til, jeg tog mig til hoved og sage skift ham ud, han er jo helt fra den, slukkede da jeg ikke gad at se 12 mod 10, og finder så ud af at han har tabt kampen ene mand


    her banker jeg sq i bordet og siger ny landstræner
    at morten olsen ikke kunne se hvad jeg kunne efter 10min er sq for dårligt


    enu en gang taber vi på et rødt kort

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    de første 10min spillede christian poulsen på det svenske hold, det var i hvertfald svenskerne han spillede til, jeg tog mig til hoved og sage skift ham ud, han er jo helt fra den, slukkede da jeg ikke gad at se 12 mod 10, og finder så ud af at han har tabt kampen ene mand


    her banker jeg sq i bordet og siger ny landstræner
    at morten olsen ikke kunne se hvad jeg kunne efter 10min er sq for dårligt


    enu en gang taber vi på et rødt kort


    Morten Olsen var jo slet ikke til stede!



    Så bliver han straffet, måske http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article304857.ece

  • Ikke på baggrund af den ene tilskuer, men efter de 2 andre løb på kan jeg godt forstå det.. Dommeren bliver ikke ramt af slaget, men af tåbens anden hånd der flagre til siden. Gravgaard tog "slaget" istedet, hvorefter ham og Agger holder tåben væk.. Håber han får en rigtig skidt tid de næste mange måneder :evil:..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    At danmark skal tabe pga. at en tilskuer skaber sig er jo latterligt, det kunne jo lige så godt have været en svensk tilskuer.


    Den eneste grund til at danmark står som taber af kampen er jo at det var en dansk tilskuer! :roller:


    Nej, det er fordi vi er værtsland..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • morten olsen har ansvaret og sider m/mobil på tribynen
    han har selv sagt at det ingen betydning har hvor han sidder


    3-3 christian poulsen slår en i sækken (skulle været bænket af morten efter 10min ??)
    der bliver dømt straffe til svenskerne, så er det da lige meget om 1 eller alle i paken vader ind på banen, desuden bliver dommeren ikke slået.. nærmere krammet :)

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    At danmark skal tabe pga. at en tilskuer skaber sig er jo latterligt, det kunne jo lige så godt have været en svensk tilskuer.


    Den eneste grund til at danmark står som taber af kampen er jo at det var en dansk tilskuer! :roller:


    Det var på en måde også en svensker. Han bor ihvertfald i Sverige ham tilskueren...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Btw. "sjovt" at det sker lige som man har "begravet" roligan'en, og fremsat ønske om FCK og brøndby tilstande på tilskuer pladserne.. Det fik man så også, desværre den negative side af det..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Synes det er godt, at kampen blev aflyst og Sverige vandt.
    Sikkerheden kunne vi ikke garantere som værtsland, og måden, hvorpå den danske tilskuer og ham Poulsen opførte sig gør, at jeg næsten fryder mig over Sveriges sejr - Den har de fortjent 110 %..


    Men Gravgaard gjorde det godt :9xo

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Dommeren var i sin gode ret til at abryde kampen. BASTA! Der kunne ikke garanteres for sikkerheden!!!!


    Det ville da vaære stortset lige så unfair at abryde kampen og lade stillingen blive ved 3-3. Tænk på at Sverige lige var blevet tilkendt et straffespark, pga. Poulsen's bokseeskapader. Hvad der er gået forud for knytnæven skal jeg lade være usagt, men jeg er da 100% overbevist om at Poulsen ikke bare uden grund daskede til ham. Dermed ikke sagt at han var i sin gode ret til det!!!


    Forresten, utroligt at ham narrøven nåede så langt ind på banen med den bodegamuskel! :)) ... Tænk hvad en "mand" kan gøre mod hele den danske roligan-bevægelses rygte. Og han bor i Sverige... Giv mig hans adresse og jeg skal personligt opsøge ham og give ham en ordentlig omgang stokkeprygl med en jernstang.... Mage til idiot skal man lede længe efter.

  • Så også kampen i aftes.. Sindsyg en ellers flot kamp, den havde det hele, også ødelægges den af Poulsen/den der idiot..


    Jeg har mistet rigtig meget respekt for Poulsen, han var virkelig ikke værd at samle på igår, og det var da sikkert også hans fustrationer der talte i det 89'sne minut, men hvorfor fanden kunne han så ikke have gjort det uden for feltet og bare lade sig gå ud over sig selv..


    Og ham den anden kejle, ja, i andre har sagt rigeligt..


    Men ja, man kan ikke klage over at dommeren stopper kampen, synes dog UEFA skulle have stået for beslutningen af resultatet, de kan vist nok også godt "overrule" dommers 0-3, men de stedfæster den nok bare en af de kommene dage..


    //Out - EcoPa

  • Jeg er, som de fleste, DYBT skuffet. Ikke over dommeren, eller dennes beslutning om at aflyse kampen, men over at en så rutineret spiller som Christian Poulsen, der ydermere er i sit livs form, kan finde på at lave noget så åndsvagt som at slå en modspiller - og så oven i købt i det kriminelle felt mens bolden er i spil.....


    Dommeren har intet andet valg end at dømme som han gjorde. Vi må alle tage vores rød/hvide briller af og acceptere at dommeren faktisk dømte en god kamp, og dennes reaktion oven på denne episode er fuld forståeligt. Man kunne jo forestille sig at det var en dansker der blev slået i maven i det svenske felt, så skulle ALLE i Danmark nok have råbt "STRAFFE" + "RØDT KORT".


    Efter at have kæmpet sig så flot tilbage, og faktisk være tættere på 4-3 end svenskerne var på 3-4, så er det bare pisse ærgeligt at sådan noget skal ske.


    Med hensyn til tilskueren, så håber jeg han får livstids karantæne til alle landskampe, tæv i byen og får sin røv tatoveret blå og gul :evil:


    En trist aften, total ødelagt i et ellers stigende opsving..........


    [Blocked Image: http://ekstrabladet.dk/archive/00255/No_name_255906b.jpg] [Blocked Image: http://ekstrabladet.dk/archive/00255/No_name_255907d.jpg]


    1000 TAK SKAL I FANDEME HA !!!!!