H2O Galleri`?

• Til TheOriginalTB.

Det ligner du kører med to seperate loops, hvor er den anden radaitor? Kan man få et billede af den, og evt af fronten på dit kabinet (med lågen åben).

mvh Stubkier

Originally posted by Stubkier
    Til TheOriginalTB.

Det ligner du kører med to seperate loops, hvor er den anden radaitor? Kan man få et billede af den, og evt af fronten på dit kabinet (med lågen åben).

mvh Stubkier

Niks enkelt loop - grunden til de to slags slanger er at kølehovedet, og radiator kun kan passe med TermalTake slanger X( 7mm ID 9mm YD. Vandet løber således:

Pumpe -> CPU -> Radiator -> Ram -> Reservoir -> Pumpe.

Reservoiret er placeret på siden for at lade det agere som passiv køling.

Billeder af fronten kommer, skal lige have sat gitteret foran blæseren på igen, det gav absolut intet at fjerne den, til trods for at diverse reviews klagede over dårligt flow der.. Desuden skal mit dvd drev lige have en omgang sort maling, for pt. er det sølvfarvet som mit gamle kabinet. :)

• Vil da også lige poste et par billeder af mit system..

har opnået 4050 (405x10) mhz forleden aften.. og i et koldt lokale nok mere endda..

det er en Xeon 3070.. og den skal lide under tøris eller LN2.. ! :P

Originally posted by Ginner
    Vil da også lige poste et par billeder af mit system..

har opnået 4050 (405x10) mhz forleden aften.. og i et koldt lokale nok mere endda..

det er en Xeon 3070.. og den skal lide under tøris eller LN2.. ! :P

er de 4ghz så stabilt i load?

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• sagde jeg intet om den var ;) men nej desværre.. skal lige have hevet cpu blokken af og sætte den på igen, er ret sikker på at den har dårlig kontakt, samt finde et koldere sted at prøve at teste videre.. den danske sommer er ikk det fedeste at prøve det i =) så til vinter bliver det nok sjovere hvad jeg kan opnå på vand..

men stabilt ligger mere på 3,6-3,7 ghz

• du kan da bare smide din radiator i en vaskebalje med vand og et par fryse elementer
    hvis det er en benchmark rekord du går efter :9xo

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

• bliver lidt svært sådan lige at gøre.. skal have fundet på et eller andet andet.. alt er samlet inde i pc'en og bare jeg skal tømme vandet af, så bliver det besværlig gjort af at jeg ikk har en smart måde at tappe.. men skal bare lige have tid til at rode sådan helt med maskinen.. har alt for mange eksamener lige nu :(

• Synes jeg kan genkende alle dimserne :$ :cheers:

• hvad kan du ikke oc mere? Hvis det er gfx kan jeg godt forstå det, mit ville ikke en mhz mere med eller uden vand, kun vmod hjælper - i mit tilfælde

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by Svan
    Ja så fik jeg samlet mit system, men men men de er da skod temp. er faldet meget, men jeg kan næsten ikke oc mere end jeg kunne før... :( Total skod.

billeder:D

• du ville ikke have vand på chipsettet, det bliver meget varmt

• Det er sq frækt nok det der Svan! :)

* 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

Originally posted by hot_fifty
    du ville ikke have vand på chipsettet, det bliver meget varmt

Nej jeg lod værd i første omgang, det vare nok ikke så længe før at jeg laver om på det igen... Så vil der blive smidt en endnu større radi i og vand på Chipset (og måske noget Vapo LS) :ph34r:

• Okay ser ud til at jeg rammer 3,5GHz med 1,58V og ca. 40C idle og 55C ved maks. load kan godt være jeg kan klemme lidt mere ud af den, meeeen... Ser ud til at chipsettet godt kunne have været kølet...

Når men er der nogle tips til at jeg måske kunne få lidt højere clocks, fx havd render i andre med af Vcore...

PS nu skal jeg lige lege lidt med mine GFX 8)

• blæser over chipset og iv cpu mere gas. dine temp er fino

• Okay nu tror jeg, jeg har fået den rimlig stabil på de 3,5 GHz der skulle så også hele 1,6V til... den giver noget med 1,58 eller sådan noget... Testede 3DMark03 uden nogen form for andet OC og fik 63888 hvilket da er ganske udemærket. Skal dog se om jeg kan hive noget flere hjem med GFX clock.