Kan en eller anden fortælle mig hvorfor alle servere er nede??
Alle servere er nede!
-
-
Vil gætte på "maintaince" eller hvordan det nu staves
-
Server hamsterne har ikke fået vand i mange dag, og kan ikke mere holde gang i Blizzards trædemølle
-
Originally posted by MoO
Server hamsterne har ikke fået vand i mange dag, og kan ikke mere holde gang i Blizzards trædemølle
Haha! -
Originally posted by MoO
Server hamsterne har ikke fået vand i mange dag, og kan ikke mere holde gang i Blizzards trædemølleHaha. Jaja. Det kunne da være.
-
LOL !
-
Så ser det ud til at et par servere er ved at poppe op på listen
Godt klaret Speedy Gonzalez -
Originally posted by MoO
Så ser det ud til at et par servere er ved at poppe op på listen
Godt klaret Speedy GonzalezSørme ja .
-
Flere servere kommer .
Men Moonglade er ikke oppe endnu.
-
Due to realm instabilities we've taken down all realms for investigations. We currently estimate that the realms will be available again at approximately 15:30 CEST. We apoligise for the inconvenience and thank you for your patience and understanding.
-
Grunden har været instabilitet med world serverne efter patchen!
-
Originally posted by Hardstyler
Grunden har været instabilitet med world serverne efter patchen!Nemlig.
-
Jeg har kunnet logge på et par gange, men serverne fungere overhovedt ikke optimalt
-
Originally posted by MoO
Jeg har kunnet logge på et par gange, men serverne fungere overhovedt ikke optimaltDa serveren kom op i morges kl. 10.30 (kort før jeg skulle på arbejde) Var serveren "optimale". Der var intet galt med dem. Man blev bare logget af. Og alt det man havde lavet, havde serveren glemt.
Edit: quote
QuoteUpdate: 15:00 CEST
We are gradually bringing all realms back online after resolving the stability issues.
Thank you for your understanding.
-
All realms are being brought down for an emergency maintenance to resolve the issue payers have been experiencing with continents being unavailable across all realms.
We are unable to provide an ETA at this time, however we will provide you with further information as soon as it is available.
We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding.
[ Post edited by Gamemaster ]