"oldschool" gaming

• Hehe, Ak ja, Magic The Gathering vækker nu minder. :))

Ikke som pc-spil, men som kortspil, som de fleste nok kender det.

Hvilket Magic The Gathering spil er det han nøder? Der er vidst lavet en del gennem tiden, tror jeg nok.

Originally posted by dwmc
    Uhha heroes 2 var federe end 3. men kan godt bare være at 3eren var for moderne i min smag.....

3eren tog da bare de gode i ideer fra 2eren og lavede dem bedre.. bl.a. plads til alle units
    Det gik dog helt galt i 4eren..

Her for et par uger siden spillede vi Heroes 3 på en fra min klasse's bærbar i timen, 5 drenge :) Det var fedt.

• Sidder da og leger lidt med min Playstation 1 en gang imellem, alt fra Metal Gear Solid, Gran Turismo, Omega Boost og ja de der arkade shooters hvor man har pistol alt for sjovt. På computeren kan jeg godt sidde og lege med den gamle Doom engine man skal hele tiden tænke i 2D :P en lille inside joke til dem også sidder og leger med Doom Enginen.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

• Stemte nej da jeg ikke har tid til det simpelthen, men når chancen er der for et slag Heroes of Might and Magic 3, Bomberman og andet gøgl, så takker jeg ikke nej :D

Open ttd???

Det er en open source udgave af Transport tycoon deluxe. Det er en række forbedringer og udvidelser i det. Bl.a. er der ikke længere nogen begrænsning på hvor mange enheder man kan have.

Mvh Stubkeir

• Transport Tycoon Deluxe (OpenTTD sidst jeg spillede)
    Carmageddon Acropyse..
    Duke Nuke'm 3d
    Soldier Of Fortune
    Settlers 2 (10 års udgaven er nice nok)
    Lasurie Suit Larry: Love for sail

Det såen dem der er alltime classics i mit hoved..

//Out - EcoPa

Er der nogen her inde der stadig gamer "HEXEN"

Blev lige fanget af det i går nat.....

vold griner

Ja jeg spiller det lidt og har lige rodet med det.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by fhqwhgad
    Master of orion 2 og colonization bliver da spillet forholdsvis tit.
    Det er sgu bare ikke så behageligt i 1680x1050 :o

Spillede moo2 i torsdags sidst :)
    Er din colonization windows udgaven? Den kører lidt bedre grafisk end den gamle dos - men .txt filerne er smidt ind i en .dat så det er ik så nemt at lave konstruktive ændringer i den .... men hvis du kører den gamle, og med standard data, så prøv windows udgaven.

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

• Den er jo helt galt.

Folk skal spille noget mere "Syndicate" fra Bullfrog. Det er fandme klasse!

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

• Det har jeg godt nok også liggende, men det er lidt kedeligt i længden. Banerne er for ens synes jeg.

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.