"oldschool" gaming

  • Det hender stadig at jeg finder spil som Master of Orion 3, Star Wars starfighter og Baldurs Gate 2 frem.
    Det er spil jeg bare kan blive ved at spille :hb:

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Spiller selv følgende spil engang imellem, når WoW og de andre spil er lidt tunge i det.


    Dune 2
    Doom
    Command and Conquer:Red alert
    Command and Conquer
    Worms
    Worms Armageddon
    Unreal Tournament.
    Theme Hospital
    Diablo 1
    Kings Bounty
    Heroes of might and magic 2 - Bedste spil lavet til dato
    Supaplex

  • Quote

    Originally posted by Ciric
    Det hender stadig at jeg finder spil som Master of Orion 3, Star Wars starfighter og Baldurs Gate 2 frem.
    Det er spil jeg bare kan blive ved at spille :hb:


    Master of orion 2 > master of orion 3
    Havde pre-orderet moo3 så snart det blev muligt, og nøj hvor blev jeg skuffet :(

  • Må nok indrømme at det efterhånden er sjældent jeg for startet de gamle spil op. Jeg har dem liggende men for dem ikke rigtig spillet. Skyldes nok mere at jeg generelt ikke spiller så meget end at jeg ikke vil spille de spil.


    Tror et af dem jeg har trukket op af hatten flest gange er Transport Tycoon Deluxe. Kunne de lave det i en uptodate udgave så var jeg klar som køber med det samme.


    Samme gameplay, multiplayer med save mulighed også til online gaming også bare bedre gfx så var jeg solgt på det :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Må nok indrømme at det efterhånden er sjældent jeg for startet de gamle spil op. Jeg har dem liggende men for dem ikke rigtig spillet. Skyldes nok mere at jeg generelt ikke spiller så meget end at jeg ikke vil spille de spil.


    Tror et af dem jeg har trukket op af hatten flest gange er Transport Tycoon Deluxe. Kunne de lave det i en uptodate udgave så var jeg klar som køber med det samme.


    Samme gameplay, multiplayer med save mulighed også til online gaming også bare bedre gfx så var jeg solgt på det :)


    Hvad med openTTD?

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Ved ikke lige hvor oldschool det er, men WC3 TFT er nok det spil jeg spiller aller mest.
    Det er så dejligt at presse sit 8800GTX til det yderste..


    WC3 TFT :9xo

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Har da til tider hevet Roller Coaster Tycoon og Theme Hospital frem, men nu har jeg dem ikke mere, selvom jeg stadig godt kunne finde på at spille dem. Spiller også lidt de første Hitman spil, men ved ikke om man kan kalde dem helt oldschool. Rigtig gamle spil gider jeg ikke, det er sku for stenet til mig xD.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg sidder for tiden og nørder Campaign i Heroes Of Might And Magic III, der udkom i 1999 hvis jeg ikke tager meget fejl. :))


    Jeg regner dog med at få gang i Heroes Of Might And Magic V snart, istedet for. Jeg venter bare på et bundkort til mit nye system. :)


    Vil du ikke købe mit HOMAM V af mig? :P Jeg har kun spillet det i ca. 3timer.. :offtopic:

  • Heroes 3 er et ALT for nice spil, der er et eller andet enestående ved det. En rigtig klassiker, men dog ikke et spil jeg ville spille idag. :)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Yep, jeg har både Warcraft 3 FT og Starcraft BW installeret.


    De bliver da også spillet :clap:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK


    Vil du ikke købe mit HOMAM V af mig? :P Jeg har kun spillet det i ca. 3timer.. :offtopic:


    Jo hvis du havde spurgt mig for 2 uger siden, inden jeg selv købte det. :))

  • Quote

    Originally posted by dwmc
    Uhha heroes 2 var federe end 3. men kan godt bare være at 3eren var for moderne i min smag.....


    Heroes 3 for moderne? :boxed: Hvordan kan det være ?

  • jeg har brugt mere end 100 timer med 2 eren og da 3eren kom frem brød jeg mig ikke om udseenet og de ændringer de havde lavet...


    Så jeg er klart mest til heroes 2 compendium.


    Men hey jeg har en kammi der stadig spiller doom(1 og 2) og magic the gatering som sine main spil...


    :)) :cheers: :$