DBA account hjælp

Originally posted by Shiver

Jamen hvorfor man lade være? Det får ejeren sgu da ikke varen tilbage af?

Oh well, håber du bliver lidt fornuftigere med tiden på det område.

Det er vel forhåbentlig ikke sådan mange teenagere tænker nu om dage? (ikke ment som noget ondt mod nogen, bare skræmmende, hvis det er tilfældet.)

• Kærer venner, håber altså i har set jeg har skrevet jeg har købt mig adgang...

Men har denne tråd stå åben da jeg egentlig ikke gider lukke den, for jeg står da ved hvad jeg har gjort til forskel fra visse andre...

Og skulle ikke låne en account, jeg ville bare give et link, også få lidt tilbage fra en flink bruger...

Også er der forresten ikke noget der hedder over admins her på Tweak.dk

Kan godt være der er det på Tweakup.dk og andre sites, men her på Tweak.dk er vi alle lige, ligeom jeres rang heller ikke gør nogen forskel i mine øjne..

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by Macimuz

Oh well, håber du bliver lidt fornuftigere med tiden på det område.

Det er vel forhåbentlig ikke sådan mange teenagere tænker nu om dage? (ikke ment som noget ondt mod nogen, bare skræmmende, hvis det er tilfældet.)

Altså, ville ejeren få sit hardware tilbage ved at ingen købte det af tyven? Ville han så tænke: "Nå for fanden. Så må jeg hellere levere det tilbage når ingen gider købe.
    Nej, det er ikke tilfældet. Derfor kan jeg ikke se hvad forskellen er :)

Og nej, jeg går selvfølgelig ikke ind for tyveri, i dette tilfælde ser jeg ingen forskel på om man køber det eller lader være.

• Ved godt det her er langt ude :offtopic: men er lige nødsaget til at få lidt ud:

Det er jo så ikke lige meget om folk vælger bevidst at blive hælere eller ej. For hvis der ikke var noget markede for hæler-varer, så var der måske knap så mange indbrud.

Så ja, hæleren en lige så slem som stjæleren. Og for at det ikke skal være løgn, så er det faktisk strafbart!

Og hvis du stadig ikke er overbevist, så er der lidt læsning her. (PDF-fil)

#Axel
    Det er så næsten det samme som at "låne" en account. Men tænkte nu mere at man måske kunne få en "officiel" udmelding fra tweak af, for det er ikke første gang vi ser denne type tråd...

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Rettet en gang, sidst af ayu ().

Altså, ville ejeren få sit hardware tilbage ved at ingen købte det af tyven? Ville han så tænke: "Nå for fanden. Så må jeg hellere levere det tilbage når ingen gider købe.
    Nej, det er ikke tilfældet. Derfor kan jeg ikke se hvad forskellen er :)

Og nej, jeg går selvfølgelig ikke ind for tyveri, i dette tilfælde ser jeg ingen forskel på om man køber det eller lader være.

For pokker, det er da ikke god skik at købe stjåle ting. Det er fuldstændig underordnet, om ejeren får sine ting tilbage. Hvis folk nu ikke ville købe stjåle ting, så ville der måske være mindre tyveri (eller?).

For pokker, det er da ikke god skik at købe stjåle ting. Det er fuldstændig underordnet, om ejeren får sine ting tilbage. Hvis folk nu ikke ville købe stjåle ting, så ville der måske være mindre tyveri (eller?).

Kan godt følge dig - men alligevel ikke. Skal vi ikke bare slå en streg over det her? Vi kommer jo alligevel ikke videre? :)

Kan godt følge dig - men alligevel ikke. Skal vi ikke bare slå en streg over det her? Vi kommer jo alligevel ikke videre? :)

Nej, jeg vil have ret :razz:

Ikke nok med det, det er faktisk også ulovligt og strafbart ifølge dansk lovgivning både at købe og sælge hæler varer.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Jeg har fået stjålet en computer før, og det var pænt nederen ja. Ville blive sur på tyven, og ikke hæleren. For hæleren kan jo intet gøre. Han har bare en mulighed for at få noget rigtig billigt.

Det er jo at medvirke til endnu mere tyveri, for hvis der ikke var nogen der gad købe hælervarer, ja så havde tyvene sværre ved at afsætte det og antallet af tyverier vil falde...Mærkeligt holdning at have!

Originally posted by TheOriginalTB

OMG - du mener at det er gratis hvis du istedet stjæler avisen..

Jaja min nye bil er også gratis, jeg skal bare snuppe den hos forhandleren.. SYG moral nogle mennesker i dette forum har.h

sluk din pc og kom ud i verden så ville du vide at den rent faktisk bare er til at tage for alle og enhver....aka gratis.........

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.