DBA account hjælp

  • Nu har jeg ikke specielt ondt i røven over at du spurgte om adgang til et dba telefonnummer på din egen side, selvom det dog er lidt paradoksalt når alt andet ulovligt er banlyst på forummet. Men igen, Jeres forum og I kan gøre med det hvad der passer jer. Helt fint med mig.


    Men prøv da at tage penge for jeres anmeldelser. Nok begrænset hvor mange hits der efterfølgende vil komme fra. bl.a. edbpriser, hvis de tager forbehold for det. De færreste brugere har lyst til at rende i et skilt der kræver registrering og betaling når de tjekker anmeldelser på edbpriser.dk
    Tror ikke det er markedet for betalingsservices.


    Men igen, jeg er bedøvende ligeglad. Hellere et godt, fungerende community- og newssite som der nu er. Det har man haft glæde af i en del år efterhånden. Hatten af.

  • hehe Carlsen, var nu også ment i sjov, vi kunne ikke forestille os at tage betaling for vores site.


    Men kan da se jeg hellere må finde mig et forum jeg ikke er admin på, så jeg kan spørge venligt om ting, uden folk bliver små hidsige over det.


    For det skal ikke lyde som om bare fordi jeg er ADMIN er jeg løftet over jer andre, for det passer ike..


    Nu siger du forresten edbpriser.dk dog meget begrænset hvad vi får af hits derfra i forvejen, de fleste er faktisk stambrugere der kommer igen og igen...

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards


  • Det er bare lidt dobbeltmoralsk at slette tråde der f.eks. handler om warez, og så samtidig selv be om noget der er ulovligt. Men ja, det er meget at betale for et enkelt telefonnummer eller email - men det presser du bare sælges i pris i sidste ende alligevel.

  • Quote

    Originally posted by Sethos
    Meget hyggeligt at se, at Axel bare bedte om hjælp til en DBA Account, sagde ikke hvad det handlet om.
    Siden er det bare gået rimlig ned af bakke med antagelser og tilsvining :boxed:


    Også det jeg tænkte, det er sateme utroligt som folk ser det negative i alting, han har ikke engang sagt hvad det handler om. Ja det ser da ud som om han skal havde fat i et navn eller et tlf. men det er der ingen der ved, det er bare noget i antager. Så shhh!


    Og helt ærligt, who cares?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().

  • Hehe, jeg kan virkelig le af denne tråd. Jeg holder stadig ved at det er latterligt at folk går op i at nogen spørger efter sådan en lille ting.
    Hvor ondt i røven kan man have. Helt ærligt.

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Hehe, jeg kan virkelig le af denne tråd. Jeg holder stadig ved at det er latterligt at folk går op i at nogen spørger efter sådan en lille ting.
    Hvor ondt i røven kan man have. Helt ærligt.


    har du glemt denne tråd?


    http://www.tweak.dk/forum/thre…hreadid=83874&page=2&sid=


    "Vi må ikke engang have kasketter/huer på når vi er i banken. Men de må godt gå ind i banken med burka eller tørklæde på."



    Hovsa... :$

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB


    OMG - du mener at det er gratis hvis du istedet stjæler avisen..


    Jaja min nye bil er også gratis, jeg skal bare snuppe den hos forhandleren.. SYG moral nogle mennesker i dette forum har.h


    Avisen er gratis nu her, svjv, så det er ikke det samme som at tage din bil... cookie :roller:


    Jeg lavede også sådan en slags tråd her for noget tid siden, den blev lukket og fjernet..


    Og det ALLE sjoveste var at der var en bruger her inde der skrev det til DBA.dk for at "anmelde" mig :))


    HAHAHAHA, som om der skete noget ved det...
    MEGA taber!!


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Hehe, jeg kan virkelig le af denne tråd. Jeg holder stadig ved at det er latterligt at folk går op i at nogen spørger efter sådan en lille ting.
    Hvor ondt i røven kan man have. Helt ærligt.


    Når nu alm. brugere ikke må efterspørge en dba account, netop fordi at det er ulovligt - så synes du ikke det virkelig helt forkert at netop en admin gør det?
    Som i kan læse, så skriver han også at det var for at få adgang til info om en sælger.


    Jeg synes også 15 kr. for ét døgn er pænt meget - er 200+ kr. for en DVD også, men derfor må vi heller ikke bare sidde åbenlyst og diskutere diverse metoder til at omgå kopisikring.

  • forstår ikke hvorfor denne tråd ikke er blevet lukket. det jo ikke andet end folk der har ondt i røven over andre. hvorfor er det så slemt og hjælpe hinanden ??


    hvis jeg nu havde et acc. på dab og min mor hvde brug for nogle oplysniner ville jeg da ikke sige hun selv måtte oprette et acc. om det så er ulovligt eller ej vil jeg da skide på har i aldrig gået over for rødt lys før eller havd sker der.

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    forstår ikke hvorfor denne tråd ikke er blevet lukket. det jo ikke andet end folk der har ondt i røven over andre. hvorfor er det så slemt og hjælpe hinanden ??


    hvis jeg nu havde et acc. på dab og min mor hvde brug for nogle oplysniner ville jeg da ikke sige hun selv måtte oprette et acc. om det så er ulovligt eller ej vil jeg da skide på har i aldrig gået over for rødt lys før eller havd sker der.


    Jeg tror ikke så meget alt det her hurlumhej ligger i det at hjælpe hinanden.


    Det er mere det, at brugere som dig og jeg ikke må efterspørge den slags. Ergo, så burde admins vel heller ikke. Det er vel dem som skal være forebilledet for, hvordan man skal bebærdige sig herinde.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Jeg tror ikke så meget alt det her hurlumhej ligger i det at hjælpe hinanden.


    Det er mere det, at brugere som dig og jeg ikke må efterspørge den slags. Ergo, så burde admins vel heller ikke. Det er vel dem som skal være forebilledet for, hvordan man skal bebærdige sig herinde.


    jeg er helt enig med dig, nu også derfor jeg ikke forstår hvorfor denne tråd ikke er blevet lukket.


    hvis det var mig der havde oprettet den var den blevet lukket for længst.

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB


    Nogle mennesker besidder moral - andre gør ikke..


    Vil du også købe stjålet hardware?


    Hmm, ja? Når det er stjålet er det stjålet. Så kan jeg ikke gøre noget ved det.
    Jeg kan jo ikke bede tyven om at levere det tilbage.


    Så hvis jeg fik tilbudt noget hardware rigtig billigt, ville det ikke røre mig om det var stjålet eller ej.


    Quote

    Originally posted by Happy^
    Når nu alm. brugere ikke må efterspørge en dba account, netop fordi at det er ulovligt - så synes du ikke det virkelig helt forkert at netop en admin gør det?
    Som i kan læse, så skriver han også at det var for at få adgang til info om en sælger.


    Jo, i princippet er del vel ikke fair overhovedet. Men det rører mig heller ikke hvis en bruger spørger om sådan noget.
    Nu valgte han jo også at sige at folk skal sende PM. Så er det klaret "privat", og har derfor intet med reglementet på siden af gøre, da det ikke kan ses af andre brugere :)

  • Quote

    Originally posted by Shiver


    Hmm, ja? Når det er stjålet er det stjålet. Så kan jeg ikke gøre noget ved det.
    Jeg kan jo ikke bede tyven om at levere det tilbage.


    Så hvis jeg fik tilbudt noget hardware rigtig billigt, ville det ikke røre mig om det var stjålet eller ej.


    Det er eddermanme dårlig stil! Hvad vil du sige hvis din computer blev stjålet en dag? Ville det rage dig en fjer, eller ville du blive edderspændt rasende og sur på tyven (og hæleren..)

  • Faktisk ikke længe siden der var en anden tråd der faktisk er identisk til denne, må sige jeg er lidt "chokeret" (måske for stærkt et ord), over at se en moderator spørge til dette. Efter min overbevisning burde "de" vide bedre og være et godt eksempel.


    Efter min mening er det ok at "låne" en sådan konto, hvis det er indenfor samme husstand, men ligefrem at spørge vidt fremmede på et fora er sgu en tand langt ude..


    Kunne godt tænke mig at se en "over-admins" syn på dette, hvad er tilladt og hvad er ikke?


    Quote

    Originally posted by Shiver


    Hmm, ja? Når det er stjålet er det stjålet. Så kan jeg ikke gøre noget ved det.
    Jeg kan jo ikke bede tyven om at levere det tilbage.


    Så hvis jeg fik tilbudt noget hardware rigtig billigt, ville det ikke røre mig om det var stjålet eller ej.


    Vil da håbe du har indbrud en dag så da, så andre kan nyde dit hardware! Dårlig stil der, rigtig dårlig stil!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Hmm, ja? Når det er stjålet er det stjålet. Så kan jeg ikke gøre noget ved det.
    Jeg kan jo ikke bede tyven om at levere det tilbage.


    Så hvis jeg fik tilbudt noget hardware rigtig billigt, ville det ikke røre mig om det var stjålet eller ej.


    Jo, du kan lade være at købe det.


    Man kan vel regne ud, at noget formodentlig er stjålet, hvis det sælges til en uhørt lav pris.

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB


    Det er eddermanme dårlig stil! Hvad vil du sige hvis din computer blev stjålet en dag? Ville det rage dig en fjer, eller ville du blive edderspændt rasende og sur på tyven (og hæleren..)


    Det kan du sgu da overhovedet ikke sammenligne. Hvis du så noget i gul og gratis og tog ud og så påd et fordi du kunne få det 1000 kr. billigere. Og du så fik af vide at det var stjålet.
    Havde du så sagt: "Vil ikke købe det når det er stjålet".?


    Quote

    Originally posted by ayu
    Vil da håbe du har indbrud en dag så da, så andre kan nyde dit hardware! Dårlig stil der, rigtig dårlig stil!


    Jeg har fået stjålet en computer før, og det var pænt nederen ja. Ville blive sur på tyven, og ikke hæleren. For hæleren kan jo intet gøre. Han har bare en mulighed for at få noget rigtig billigt.


    Quote

    Originally posted by Macimuz
    Jo, du kan lade være at købe det.


    Man kan vel regne ud, at noget formodentlig er stjålet, hvis det sælges til en uhørt lav pris.


    Jamen hvorfor man lade være? Det får ejeren sgu da ikke varen tilbage af?

  • Quote

    Originally posted by Shiver


    Det kan du sgu da overhovedet ikke sammenligne. Hvis du så noget i gul og gratis og tog ud og så påd et fordi du kunne få det 1000 kr. billigere. Og du så fik af vide at det var stjålet.
    Havde du så sagt: "Vil ikke købe det når det er stjålet".?


    Det vil et normalt menneske gøre, efter min mening!


    Så kan vi altid diskuterer definationen af normal en anden dag.