Totalt tørklædeforbud?!

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    En sidste kramptrækning fra en kvinde der er ved at miste magten ?! :crazyeyes: Har aldrig kunnet li' Pia K. , klart vi skulle have nogle stramninger på udlændinge punktet, men Pia er bare for . . .


    Ja Pia som person kan jeg heller ikke fordrage. Hun er så utiltalende. Det er utroligt hun har kunnet få så meget magt i et erhverv hvor udstråling er en stor del. :crazyeyes:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • er der ikke nogle der kan svare på hvad et tørklæde eller en burka har med relgion at gøre ?
    for mig at se er det bare noget med at de vil have deres kvinder i fred


    btw. der var da ikke nær så mange der gik med tørklæde for 10år siden

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    er der ikke nogle der kan svare på hvad et tørklæde eller en burka har med relgion at gøre ?
    for mig at se er det bare noget med at de vil have deres kvinder i fred


    btw. der var da ikke nær så mange der gik med tørklæde for 10år siden


    Så vidt jeg ved, uden dog at være sikker, står det vist nok i et af de islamiske skrifter at de skal bære tørklæde.


    Er der nogle der kan be- eller afkræfte.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Det må de sgu selv om. Jeg er ligeglad. Jeg synes da også det er grimt dem som går med sådan nogle gangsterkasketter...adder.


    eller med bukserne nede om anklerne :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by leinad
    f*** toerklaeder!!!


    Det var dog godt nok et konstruktivt indslag 8o


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hvorfor laver vi ikke bare koncentrations-lejre til alle de muslimer? Det er alligevel dem der er skyld i alle verdens problemer! :crazyeyes:


    Ej, spøg til side. Det er da utroligt at Pia K. vil have lavet ændringer i grundloven (for det vil det jo kræve) fordi hun har en eller anden angst for fremmede kulturer. Og utroligt at folk kan finde på at stemme på hende!


    Det må vidst være en :oops:'er!

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    nu har min familie været i tyrkiet og der nede så man ikke en eneste med tørklæde, og nu ved jeg godt at det ikke er det eneste muslimske land men så vidt jeg kan førstå er det kun bønderne som gør det.


    så vidt jeg kan se så SKAL de ikke bære tørklæde.


    Tyrkiet har rent faktisk et forbud mod tørklæde så vidt jeg har kunnet finde ud af.


    Der er også en verden til forskel mellem Tyrkiet og lande som Iran og Syrien.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Vi må ikke engang have kasketter/huer på når vi er i banken. Men de må godt gå ind i banken med burka eller tørklæde på.
    Det er fandeme latterligt.


    Væk med de forpulede tørklæder.

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Vi må ikke engang have kasketter/huer på når vi er i banken. Men de må godt gå ind i banken med burka eller tørklæde på.
    Det er fandeme latterligt.


    Væk med de forpulede tørklæder.



    Hvorfor mon ? ;)

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa



    Hvorfor mon ? ;)


    Ja, jeg ved udemærket godt hvorfor. Men det er da på ingen måde fair at de så har lov til at komme ind i banken i batman kostume så man kun kan se deres øjne.

  • Quote

    Originally posted by Shiver


    Ja, jeg ved udemærket godt hvorfor. Men det er da på ingen måde fair at de så har lov til at komme ind i banken i batman kostume så man kun kan se deres øjne.



    Så længe deres intention er i orden, hvad er problemet så?



    EDIT: i øvrigt er tallet så lavt nede at man aldrig ser dem (burka)

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    nu har min familie været i tyrkiet og der nede så man ikke en eneste med tørklæde, og nu ved jeg godt at det ikke er det eneste muslimske land men så vidt jeg kan førstå er det kun bønderne som gør det.


    så vidt jeg kan se så SKAL de ikke bære tørklæde.


    (Uden at miskreditere Tyrkiet)


    Tyrkiet er en sekulær stat.