Hey. Ved nogle af jer hvad det bedste gratis antivirus og firewall program er? Jeg har virkelig brug for et nyt antivirus og jeg tror ikke engang jeg kører med firewall, så... Ved nogle af jer hvad det bedste er?
Gratis Antivirus og firewall?
-
-
-
-
Originally posted by Spixe
Hey. Ved nogle af jer hvad det bedste gratis antivirus og firewall program er? Jeg har virkelig brug for et nyt antivirus og jeg tror ikke engang jeg kører med firewall, så... Ved nogle af jer hvad det bedste er? -
bruger selv Avast og den firewall der er i routeren
men AVG antivirus er også okay
-
Jeg tror nu jeg tager Avast og Keiro.
Tak for hjælpen.
-
Antivirus: Active virus shield( http://www.activevirusshield.com ). Det kører på samme engine som KasperSky og virker bare.
Firewall: Ved ikke hvad andre siger, men jeg har ikke haft nogle problemer med ZoneAlarm da jeg brugte det.
-
jeg bruger windows firewall + Avast
-
jeg bruger flg.
Antivirus: Active Virus Shield
Firewall: Comodo Firewall
Active virus shield er bare genialt program i mine øjne.... så hægter mig på den med at det bare virker :D... Comodo er en super god firewall der tjekker alt hvis du beder den om det... nogen gange kan det dog også blive lidt for meget... men kig på det hvis du er interesseret
-
Originally posted by jensfr
jeg brugwer flg.Antivirus: Active Virus Shield
Firewall: Comodo Firewall
Active virus shield er bare genialt program i mine øjne.... så hægter mig på den med at det bare virker :D... Comodo er en super god firewall der tjekker alt hvis du beder den om det... nogen gange kan det dog også blive lidt for meget... men kig på det hvis du er interesseret
Ja. Dem havde jeg også tænkt mig.
Men må da sige Active Virus Shield er en smule/meget langsom til at skanne computeren for virus... I hvert fald i forhold til Norton