kl. var 9 om morgenen, var lige vågnede med tømmermænd og havde kun sovet 4 timer.. så henter jeg lige den body lotion til 210kr som jeg købte forleden dag og gik ned til mutter: "Glædelig mors dag". Det kom bag på hende :D. Hun blev skam glad, hun havde ikke regnet med at jeg havde husket det.

mors dag
-
-
Min mor vil absolut ikke have nogen buket, da det bare er butikker der har opfundet dagen til at tjene penge!
Gamle hippie
-
Originally posted by AtoM!C
Min mor vil absolut ikke have nogen buket, da det bare er butikker der har opfundet dagen til at tjene penge!Gamle hippie
Men heldigvis er der jo andre muligheder. Du kan plukke en buket blomster, lave en lerfigur eller støvsuge deres hjem. Kun fantasien sætter grænser.
- Anders
-
Fuck mugala
Jeg har glemt mors dag
Må hellere komme med blomster en anden dag, hvor den samme buket blomster er billigere end idag:)
-
Jeg fik min lillesøster til at købe gaver
Så i morges hvor jeg sotd op ved 10.20 tiden, kom min lillesøster forbi og sagde: "jeg har givet gaven til mor, du kunne fandme bare have været stået op" Men det var da en dejlig modtagelse at få lige når man er stået op!
-
Havde glemt alt om det, troede faktisk først det var imorgen
..
Men kl 10 om morgen bliver jeg vækket af min papfar og han spørger om jeg har husket og købe blomster til mor, tænkte så bare "fuck" . Hoppede udover altanen fra vores hus, tog cyklen og cyklede op i brugsen, hun troede jo stadig jeg sov fordi der ingen dører gik
Købte en blomst-træ agtigt noget der skal plantes ud, den fik hun så, så var dagen reddet
-
Jeg kan ikke forstå at folk synes det er klamt. Der er da ikke noget klamt i at få en tatovering, medmindre det er en der viser noget klamt.
Men jeg fatter ikke hvorfor der er så mange der har fået lavet en. Som regel forbinder man det at få en tatovering med at man godt vil have noget unikt, men ved disse (ligesom dem der har en ring rundt om overarmen af noget pigtrådsagtigt - er vist også tribal) er der jo netop ikke noget unikt da en hulens masse andre også har det. Det sender mere signalet at de bare følger strømmen, og gør det samme som deres veninder.
Med så mange der har fået tatoveringer er det ved at være os uden der er unikke
EDIT: Forkert sted. Bare ignorer indlæg!
- Anders
-
Originally posted by dna
Jeg kan ikke forstå at folk synes det er klamt. Der er da ikke noget klamt i at få en tatovering, medmindre det er en der viser noget klamt.Men jeg fatter ikke hvorfor der er så mange der har fået lavet en. Som regel forbinder man det at få en tatovering med at man godt vil have noget unikt, men ved disse (ligesom dem der har en ring rundt om overarmen af noget pigtrådsagtigt - er vist også tribal) er der jo netop ikke noget unikt da en hulens masse andre også har det. Det sender mere signalet at de bare følger strømmen, og gør det samme som deres veninder.
Med så mange der har fået tatoveringer er det ved at være os uden der er unikke
- Anders
Hehe jeg tror at du prøvede at ramme denne tråd : http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=67717&sid=
For ellers giver dit indlæg NADA mening
-
Originally posted by shahid_2dk
Hehe jeg tror at du prøvede at ramme denne tråd : http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=67717&sid=
For ellers giver dit indlæg NADA mening
Hehe...det har du nok ret i. Men man kan da give sin mor en tatovering over lænden
- Anders
-
fame flot jeg fik sku ingen blomster
-
Originally posted by nonsens
fame flot jeg fik sku ingen blomsterEr de moder ?
-
Originally posted by dna
Men heldigvis er der jo andre muligheder. Du kan plukke en buket blomster, lave en lerfigur eller støvsuge deres hjem. Kun fantasien sætter grænser.
- Anders
Havde jeg også tænkt mig, men så rendte jeg ind i nogen øl i går og har ligget med enorme tømmermænd hele dagen.
Men plukker nogen i morgen
-
Som altid, på mors dag, var jeg et smut forbi med en dusk.
Betalte også for blomsten til konen fra ungerne.
Godt det snart er fars dag -
Originally posted by Raller
Er de moder ?
ja jeg har en datter på 14 mdr.
-
Originally posted by nonsens
ja jeg har en datter på 14 mdr.
Ja, det er squ for galt hun ikke gav noget
- Anders