Hejsa alle,
Var lige ude for lidt siden og lufte mit nye "lille" D40
Her er et af dem jeg fik fanget.
Hvad synes i om det. ?
[Blocked Image: http://img297.imageshack.us/img297/1527/fluebq8.jpg]
Vh Henrik og rigtig go' Weekend til jer alle.
Hejsa alle,
Var lige ude for lidt siden og lufte mit nye "lille" D40
Her er et af dem jeg fik fanget.
Hvad synes i om det. ?
[Blocked Image: http://img297.imageshack.us/img297/1527/fluebq8.jpg]
Vh Henrik og rigtig go' Weekend til jer alle.
Syntes det er NAsty hehe... men billede er godt.. men flugen er Nasty... det er godt skarpt syntes jeg
Syntes fluen er rigitg flot, men baggrunde er neder :D, men det er jo ikke dig der bestemmer hvor fluen sætter sig
Ja sys os helt klart det et fed billede, men IMO ødelægger baggrunden fokus fordi fluens farver/nuancer falder sammen med dem i baggrunden.
Ellers er det virkelig fedt og skarpt !
Flot skarpt billede.. Havde lige været noget for min køre Venus fluefanger (kødædende plante)
Takker alle,
Synes selv billedet er fedt, grundet baggrunden der kamuflere fluen lidt.
Uha, elsker bar såen nogle billeder lækker skarphed, og bargrunden synes jeg ikke er så gal igen, det er ligesom fluen såen kamuflere sig
Undskyld, men hvor stor var den flue der ?
QuoteOriginally posted by Raller
Undskyld, men hvor stor var den flue der ?
På størelse med en 2 krone ca, eller lidt mindre.
syntes godt nok den ser stor og ulækker ud, har aldrig brudt mig om sådanne små kryp.
men syntes billedet er rigtig godt man kan virkelig se detalierne på fuen. ville dog ha set rigtig fedt ud med en hvid baggrund
QuoteOriginally posted by nonsens
syntes godt nok den ser stor og ulækker ud, har aldrig brudt mig om sådanne små kryp.
men syntes billedet er rigtig godt man kan virkelig se detalierne på fuen. ville dog ha set rigtig fedt ud med en hvid baggrund
Hehe ja den ser lidt ulækker ud, billedet er også taget men total close up, tror den sad og sov for jeg kunne næsten få lov til at klø den på ryggen.
QuoteOriginally posted by |Henrik|
På størelse med en 2 krone ca, eller lidt mindre.
En to krone? det var da en stor satan?
Men ellers kanon billed : D
QuoteOriginally posted by Lemon
En to krone?
det var da en stor satan?
Men ellers kanon billed : D
Ja en mellemting mellem en 2 og en 1 krone i længden.
Kan også godt være den kun er på størelse med en 25 øre, lidt svært at sige da jeg ikke måldte den og kan heller ikke da fluen er' fløjet.
Den var en lille smugle større end en alm flue.
Fint billede. Jeg kan dog ikke lide baggrunden, komme nogle gange i tvivl om der er en flue.
Har du croppet billedet?
QuoteOriginally posted by celfa
Fint billede. Jeg kan dog ikke lide baggrunden, komme nogle gange i tvivl om der er en flue.
Har du croppet billedet?
Tak for kritikken.
Det er det der faktisk er hele ideen i billedet, nemlig at fluen er lidt kamufleret.
Der er kun justeret med Levels, en bitte smugle sharp , +5 i kontrast og så beskåret.