England og tolden - Hvordan er det nu?

• Hej tweakers..

Hvis jeg nu bestiller en bærbar computer, fra et firma in the UK, og får den sendt herover til bette Danmark - skal den så fortoldes?

Jeg har googlet, og fandt intet...

Originally posted by Burger
    Nej. Vi har ingen indre toldmure i EU. Alt efter hvor meget butikken sælger for i DK, skal du også kun betale engelsk moms.

Så dvs. jeg kan betale den pris de forlanger, betale porto - og så skal der ikke betales mere?

Originally posted by tAshDa
    Så dvs. jeg kan betale den pris de forlanger, betale porto - og så skal der ikke betales mere?

Hvis det er incl. VAT (Value Added Tax), så skulle det være det.

Husk lige at være opmærksom på at det er mainland UK de sender fra, og ikke en af kanal-øerne, de ligger nemlig uden for EU, og bliver derfor fortoldet!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

We are based in Italy, but many of our valued clients are from a variety of countries. Whether you are from the USA, Australia, Europe, Asia, South America - in fact from any region on the planet, you can be assured that you will be provided with not only top-quality brand-name merchandise, but low prices - every time!

..

Nå, de lov i Italien! Troede det var et UK site!

Nå, de lov i Italien! Troede det var et UK site!

Jamen så er du ude over det problem :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Men så er der stadigvæk intet told, vel?

Nej, Italien er ligeledes med i EU, så ingen problemer der, du skal bare sikre dig at de tager en form for skat dernede, det er lokal skat der tæller.

Originally posted by ayu

Nej, Italien er ligeledes med i EU, så ingen problemer der, du skal bare sikre dig at de tager en form for skat dernede, det er lokal skat der tæller.

Ok! Kanon!

Så skal jeg se om jeg kan lokke ham den gamle til at bestille en macbook til mig fra italien (:

Ok! Kanon!

Så skal jeg se om jeg kan lokke ham den gamle til at bestille en macbook til mig fra italien (:

Men husk på at det så ikke er med dansk tastatur, men italiensk!

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by dna

Men husk på at det så ikke er med dansk tastatur, men italiensk!

- Anders

Mon ikk man får mulighed for at ændre det? Temmelig lamt med et engelsk firma i italien som kun laver italienske layouts :P

Smider du ikk lige et link? Vil da se hva vi hjælper dig med at købe :)

• Ligner ikke noget jeg ville røre med en ildtang, at jeg så aldrig ville røre en mac, er så en helt anden ting :D

• Der er med næsten 100% sikkerhed fusk involveret. Priserne er ALT for lave.

Eks.
    Canon 1Ds Mk II koster 2400$
    I USA, som normalt er et af de steder i verden hvor det er billigst, koster samme kamera 7000$

Hvis du køber hos dem tror jeg hverken du ser dine penge igen eller computeren!

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne