hmm kan værken finde DS3 eller DS4 på lager i DK

P35 OC resultater
-
-
-
komplett har kun dq6 og p35c kort - men databutikken.com (i udlandet, men sender til danmark) kan levere ds4
-
Originally posted by neiro
komplett har kun dq6 og p35c kort - men databutikken.com (i udlandet, men sender til danmark) kan levere ds4ja men ingen på lager
-
Nej det kan jeg se. Men det havde de i forgårs
-
hi søndergaard
bruger du de driver der ligger på gigabytes side ?
http://www.gigabyte.com.tw/Sup…31&ProductName=GA-P35-DS4
thanks
-
Nope, brugte bare dem fra cden - da jeg fik mit board var det slet ikke kommet på deres hjemmeside.. Idag ville jeg self ta dem fra siden.
-
du er ikke nået en højere fsb endnu går jeg ud fra?
jeg har et ds4 liggende, men venter stadig på cpu køleren. Og nu med dhb i weekenden får jeg nok ikke noget samlet før næste uge... Håber lidt naivt at kunne komme op i nærheden af 600x6
-
nå ok, det mere fordi jeg er vand til nvidia mobo drivers
så jeg vil lige høre hvilken drivers og i hvad række følgetænkte sådan her..
1. Chipset - Version 8.3.0.1013
2. LAN - Version 5.666.0301.2007 (er det til internet)
3. Audio - Version 6.0.1.5392
4. SATA RAID - springe den over da jeg ikke skal køre raid eller ?http://www.gigabyte.com.tw/Sup…31&ProductName=GA-P35-DS4
fedt hvis du lige gad og checke det
-
du er ikke nået en højere fsb endnu går jeg ud fra?jeg har et ds4 liggende, men venter stadig på cpu køleren. Og nu med dhb i weekenden får jeg nok ikke noget samlet før næste uge... Håber lidt naivt at kunne komme op i nærheden af 600x6
har du gode ram til det formål? det er ikke umuligt, men hver cpu har en FSB Wall så kommer an på lidt af hvert
-
om de er gode ved jeg ikke, da jeg ikke har haft pakken åben endnu. Men det er crucial ballistix pc2-8000 - de skulle have micron d9 chips, som i mange tilfælde kan nå 600 - men man kan ikke vide det før man prøver
-
Har lige bygget mit system sammen! Kunne endda bruge den gamle windows (installerede 'standard ide controller' inden jeg pillede det gamle fra hinanden.
Men noget er underligt her .... coretemp siger henholdsvis 21C og 23C ? kan det passe?Har :
ga-p35-ds4
crucial ballistix pc2-8000
tr ultra 120 extreme med 2 120mm blæsere
rest som i signaturedit: og ingen oc endnu - har ik engang installeret alt hardware
-
Har lige bygget mit system sammen! Kunne endda bruge den gamle windows (installerede 'standard ide controller' inden jeg pillede det gamle fra hinanden.
Men noget er underligt her .... coretemp siger henholdsvis 21C og 23C ? kan det passe?Har :
ga-p35-ds4
rest som i signaturedit: og ingen oc endnu - har ik engang installeret alt hardware
Graderne kan sagtens passe.. Lidt spøjst men det er helt normalt.
Hvad har du så af CPU? Det nævner du intet af.
-
Nej det kan ikke passe. Du mener altså at CPUen ikke er varmere end et tilfældigt sted i hans rum? Stuetemperatur..
-
Det er en e6600
kører pt 400x9 på cpu og med multiplier på 3 for rammene
rammene kan ikke komme højere op uden at jeg giver dem mere end 2,25v - hvilket jeg synes er rigeligt
bundkortet kan jeg af en eller anden grund ikke få over cirka 510-515 fsb
ved ikke om systemet er stabilt som det er nu.
kører noget prime, men den skal nok fejle.
pt siger coretemp 29C ved idle (1.5v)
-
ga-p35-ds4
hvilke blæsere har du på din tr ultra 120 extreme (hvor har du købt dem)
-
cooltek alu blæsere
ikke de bedste i verden, men de ser godt udps. kører nu 480x7 ved 1.4v - men den er stadig ustabil under stress.
ved 1.5v kommer core temp over 65C så jeg fandt noget lavere - nu er den ikke over 45C .... men tror sku ik det er stabilt at køre ddr2-1200 cl5
-
ok hvor får man de beste i "verden"
ej skal bruge nogle meget lydsvage men stadig med lidt rpm -
silverstone/nexus er ret støjsvage, men scythe s-flex er endnu bedre
-
ok har du et link til de "beste"
forstår ikke hvorfor du er gået efter "looket" man kan vel ikke se meget af blæserne
du havede dem måske i forvejencheers m8