dav jeg har efter lang tids overvejelse besluttet mig for at jeg vil til at ha knallert. og der skal jeg så lige ha kørekort til sådan et dyr.
men hvor i omegnen af sæby kan jeg ta det...
mht knallert har jeg ikke bestemt noget endnu
dav jeg har efter lang tids overvejelse besluttet mig for at jeg vil til at ha knallert. og der skal jeg så lige ha kørekort til sådan et dyr.
men hvor i omegnen af sæby kan jeg ta det...
mht knallert har jeg ikke bestemt noget endnu
I Herning er det i hvert fald på den lokale ungdomsskole det foregår.
Hvor gammel er du?
QuoteOriginally posted by Burger
I Herning er det i hvert fald på den lokale ungdomsskole det foregår.
Hvor gammel er du?
ja det skulle nu være i omegnen af sæby dvs ikke i herning el århus... det længste jeg vil køre er til aalborg
og hvor gammel jeg er
16 og bliver 17
QuoteDisplay MoreOriginally posted by gonlaa
ja det skulle nu være i omegnen af sæby dvs ikke i herning el århus... det længste jeg vil køre er til aalborg
og hvor gammel jeg er
16 og bliver 17
Jeg troede da ellers at man blev 18 efter man var 16.
QuoteOriginally posted by MvK
kan du ikke prøve at være lidt mere seriøs
QuoteOriginally posted by MvK
haha, klasse kommentar.
QuoteOriginally posted by gonlaa
Nu skal du jo så se min kommentar som et forslag til, at du kontakter den lokale ungdomsskole
Hmmm, Behøver man da kørekort til knallert?
Hvis du skal have en knallert og ikke en 'scooter' vil jeg klart anbefale en Suzuki Fz50'er - Du kan købe en god og fin brugt for 1500 - 2000kr. Den køre langt på literen, hvis du fjerner skiven i varioen kan den sagtens komme op de 50 - 60km/t. En puch maxi syntes jeg sku er noget lort, så ville jeg helt klart have en fz50'er. Hvis du er over 18 så skal du ikke have kørekort til en 30'er knallert, ellers ska du...
QuoteOriginally posted by Burger
Nu skal du jo så se min kommentar som et forslag til, at du kontakter den lokale ungdomsskole
det gør jeg så lige eller rettere har gjort et stykke tid efter dette forslag kom... men tak for hjælpen
ja det er sårn at jeg har sendt en mail indtil sæby ungdomsklub og har fået flg svar
QuoteDu skal rette henvendelse til Frederikshavn Ungdomsskole tlf. 98459272
QuoteOriginally posted by Bonnie
Hvis du skal have en knallert og ikke en 'scooter' vil jeg klart anbefale en Suzuki Fz50'er - Du kan købe en god og fin brugt for 1500 - 2000kr. Den køre langt på literen, hvis du fjerner skiven i varioen kan den sagtens komme op de 50 - 60km/t. En puch maxi syntes jeg sku er noget lort, så ville jeg helt klart have en fz50'er. Hvis du er over 18 så skal du ikke have kørekort til en 30'er knallert, ellers ska du...
HAHAHA, det er sku da den grimmeste knallert man overhovdet kan få og så er der slet ingen liv i sådan en.
QuoteOriginally posted by gonlaa
ja det er sårn at jeg har sendt en mail indtil sæby ungdomsklub og har fået flg svar
... Ehh, hvad så med at ringe derind?
QuoteOriginally posted by NiEn
HAHAHA, det er sku da den grimmeste knallert man overhovdet kan få og så er der slet ingen liv i sådan en.
Det er din mening .. puch er fandme noget klamt noget
QuoteOriginally posted by DXC
Du kan købe min Aprilia for 10.000kr, den render godt over 100km/t
Du kører på lukket vej kan jeg høre - eller privat område?
gonlaa --> Gem hellere pengene til bil. Scooter-tosser er der sgu nok af.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Happy^
Nej jeg kører i trafikken.
Jeg ved ikke helt hvor smart det er at sige at man kører ulovligt på en ulovlig knallert på et offentligt forum
Som den intelligente læser forhåbentlig har gennemskuet, så er det ikke lovligt at køre på offentlig vej med en tunet knallert, og derfor er hverken snak om hvor hurtigt den kører eller køb og salgs aktiviteter af sådanne ting naturligvis ikke tilladt på Tweak.dk.
Med andre ord, hvis I skal snakke om de ting, så er det ikke her det skal foregå
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Happy^
ja jeg er kommet frem til at jeg vil købe mig et bedre system istedet
så jeg lukker her