Feriested - Hvor, hjælp

• Er der nogen der kender gode rejseselskaber.
    Jeg skal på ferie i august, og jeg har slet ik kunnet finde noget som helst godt :( Vi er 3 voksne + 1 barn. Hvis nogle kender et godt sted, med hotel og alt inkluderet i prisen (til en god pris, men bare kom med alt godt), så må I meget gerne sige til :D
    Alle forslag er vi åbne for, vi har ik kunnet finde noget nemlig. Tak på forhånd.

• Det ville da hjælpe lidt hvis du skrev lidt om hvilken type ferie I foretrækker...badeferie, storbyferie actionferie osv.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Jeg kan kun anbefale Libanon. Vi var i Libanon i Beirut for 2 år siden og skal højst sandsynligt derned igen i år. Det var rigtig fedt, super fed by, meget at se, gode steder at bade, ikke så mange turister og man kan nå at se hele landet før man skal hjem igen. Rigtig spændende sted!

Originally posted by Sethos
    Må jeg jo lige smide aftenens platte svar ind.

Jeg har hørt Irak skulle være dejligt ved denne årstid.

Ja, du har ret. Altså i at det var rimelig plat. Thanks.
    ------------------------

Tænkte på badeferie, noget som Mallorca f.eks. Det ville være nice. Et eller andet Hotel på Mallorca evt, til 4 personer (et af dem barn). Nogle der kan komme op med noget? Ill be forever grateful <3

• Kusidasi i tyrkiet er et ret godt område med masser af dejlig strand osv.....vil gætte på de fleste selskaber har rejser dertil....vi boede på hotel özka i sin tid...hvor de har en dejlig pool, AC på værelserne og tuborg i baren.....samt næsten 24/7 betjening i baren.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Okay, en update.
    Vi har bestemt os. Det SKAL være Mallorca, og hotellet hedder "Club Hotel Tonga". Det skal være 1 eller 2 uger (helst 2, men 1 er fint også). Det skal være i August, igennem d. 20. F.eks fra 15. August eller sådan.
    Det er 2 personer over 18, og 2 under 18. Vi har ikke kunnet finde en #¤%&. Håber der er nogle der er gode til sådan noget =/

Originally posted by Burger
    Sun Tours ser ud til at have rejser dertil, men kender ikke selskabet. Priserne ser dog ikke helt dumme ud.

Undrer mig bare over det hvis du ikke selv har kunne finde selskabet, det er det 4. hit på Google ;)

Jo fandt faktisk det selskab liiige inden du skrev :P
    Jeg har skrevet til dem, det lyder meget godt. Håber de svarer hurtigt. Men der må gerne komme flere forslag hvis nogle har selvfølgelig.
    Tror du de 2 under 18, får det til 2200kr? Læste noget om at der stod det er under 15 at man tæller som barn, men samme side et andet sted (i PDF'en) stod der børn under 18, til 2200kr. Håber du er med :P

Originally posted by flying-trickster
    Jo fandt faktisk det selskab liiige inden du skrev :P
    Jeg har skrevet til dem, det lyder meget godt. Håber de svarer hurtigt. Men der må gerne komme flere forslag hvis nogle har selvfølgelig.
    Tror du de 2 under 18, får det til 2200kr? Læste noget om at der stod det er under 15 at man tæller som barn, men samme side et andet sted (i PDF'en) stod der børn under 18, til 2200kr. Håber du er med :P

I deres eKatalog med priser står der:

"Børn under 18 år betaler børnepris, når de rejser og bor sammen med to fuldt betalende voksne." Der er så taget det forbehold, at på All Inclusive hotellerne gælder dette kun for børn under 15 år. - Dvs. at er man mellem 15 og 18 år, så skal man betale fuld pris på det hotel I har valgt.

• Aah okay, i see. Dvs det er kun barnet på 9 år som skal betale 2200, de andre skal give 4400? :p Takker. Det er stadig billigere end de fleste steder.

• Sådan!! :D
    Det er ordnet, det blev Sun Tours, godt nok lidt dyrt for 2 uger (7200kr), men screw it.
    Flying Trickster er på Mallorca fra 3. August 07, i 14 dage, på Club Hotel Tonga :D Meet me there.
    Kæft det bliver nice, maan :P :P

Sådan!! :D
    Det er ordnet, det blev Sun Tours, godt nok lidt dyrt for 2 uger (7200kr), men screw it.
    Flying Trickster er på Mallorca fra 3. August 07, i 14 dage, på Club Hotel Tonga :D Meet me there.
    Kæft det bliver nice, maan :P :P

Er det 7200 kr ialt for 2 uger for 3 voksne og 1 barn? Hvis det er kan jeg da ikke se at det på nogen måde er dyrt!

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by Sethos
    Må jeg jo lige smide aftenens platte svar ind.

Jeg har hørt Irak skulle være dejligt ved denne årstid.

:offtopic:

men.. :clap: :D :cheers:

Originally posted by dna

Er det 7200 kr ialt for 2 uger for 3 voksne og 1 barn? Hvis det er kan jeg da ikke se at det på nogen måde er dyrt!

- Anders

Haha. Nej. Det er per person! ;)

Haha. Nej. Det er per person! ;)

hmm... hvor mange stjerner er der så på det hotel?

til en anden gang, så tag til Tunesien, dog ret varmt om sommeren....

der er en dejlig by der hedder Sousse som i skal tage til, der er strand og det hele :D
    Desuden hvis der skal gang i vandpiben så er der tonsvis af vandpibecafeer dernede, desuden kan du købe vandpibetobak til 2 dinar (10kr.) pakken.

man skal bare passe på hvad man spiser, ikke alle steder har den bedste hygiejne... lad for guds skyld være med at tage en tur på et gammelt piratskib, maden giver en slem mavepine.

tag evt. en tur til Tunis for at se ruinerne fra de gamle romerske badetermer, der ligger desuden en gammel romersk krigshavn i nærheden af termerne, den kommer man ikke ud til hvis man tager turistbussen.

bare et lille forslag til den næste ferie :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200