Ny prinsesse

• Slacker: Kan ikke forstå du er direkte kold over for den PR kongehuset giver.. Det kan da ha' en meget positiv virking på f.eks. foretningslivet i dk, ved at gøre folk opmærksomme på at 'vi rent faktisk er her' åbner det for eventuelle handler i den ene og den anden retning...

til topic: Syns det er synd at de får så meget opmærksomhed fordi hun har født.. Lige pt. tror jeg ikke de spekulere synderligt i hvad den danske befolkning synes om deres nyfødte, og mener de bare skal have lov til at 'komme i orden' så at sige..

Er ikke royalist, langt fra.. men har da ikke noget imod at høre lidt fra dem i ny og næ.. At Alexandra har fået en ny kæreste osv. rager som sådan ikke mig, men når der sker 'stort' i kongehuset er det da altid sjovt nok lige at vide...

Originally posted by Schultz
    Slacker: Kan ikke forstå du er direkte kold over for den PR kongehuset giver.. Det kan da ha' en meget positiv virking på f.eks. foretningslivet i dk, ved at gøre folk opmærksomme på at 'vi rent faktisk er her' åbner det for eventuelle handler i den ene og den anden retning...

til topic: Syns det er synd at de får så meget opmærksomhed fordi hun har født.. Lige pt. tror jeg ikke de spekulere synderligt i hvad den danske befolkning synes om deres nyfødte, og mener de bare skal have lov til at 'komme i orden' så at sige..

Er ikke royalist, langt fra.. men har da ikke noget imod at høre lidt fra dem i ny og næ.. At Alexandra har fået en ny kæreste osv. rager som sådan ikke mig, men når der sker 'stort' i kongehuset er det da altid sjovt nok lige at vide...

Det ved jeg sgu ikke. Har ikke set nogen konkrete tal. Men tror næppe der er ret mange produkter der sælger ekstra på det - hvis jeg skulle købe noget ville jeg ikke vælge noget fra england feks, selvom jeg har hørt om dem og de har et kongehus.
    Jeg ville vælge den løsning der passer mig bedst. Og jeg tror helt ærligt ikke folk kigger på landet ting kommer fra, hvis de alligevel ikke kender til produktet. Ikke hvis folk er seriøse ihvertfald, og det er de fleste af dem der lægger handler der virkelig rykker jo nok. Det er jo ikke som om de kongelige render rundt med reklamer over det hele når de er ude eller noget. Jeg ser kongehuset som et levn fra en svunden tid, som ikke har en reel funktion. Derudover synes jeg langt fra det er alle de historiske perspektiver i vores monarki der er værd at mindes. Der har også været mange skidte ting forbundet med det, så for mig har det ikke engang en romantisk-hstorisk effekt.

Edit:
    Det er fint at se de kongelige som protektorer for diverse ting. Det giver omtale for gode sager. God måde at udnytte kendtheden på :9xo

• Jeg er da royalist i en vis udstrækning og synes helt klart vi får meget for apanagen. Men kunne det drøv til prinsegemalen dog ikke futte tilbage til Frankrig og leve resten af hans dage på den gård.

Ellers, thumbs up til den lille nye. Med en så lækker mor kan det da ikek gå helt galt :)