Hejsa
har fået en maskine ind som er begyndt at spørge efter adgangskode når den starter op i windåse hvordan fjerner men det !!!
den køre win xp pro
Hejsa
har fået en maskine ind som er begyndt at spørge efter adgangskode når den starter op i windåse hvordan fjerner men det !!!
den køre win xp pro
Der er ingen adgangskode på, vel?
Hvis der ikke er adgangskode på og du har været i gang med at opdatere den på Windows Update, så er det et "problem" der følger med når man opdaterer .NET Framework. Du kan bare slette den bruger der blev lavet da den opdatering blev installeret, så skulle "problemet" gerne forsvinde igen.
Hejsa
jep det ved jeg og det er ikke derfor den havede jeg ikke lige tængt over at nævne men det er ikke den !
det er bare hans konto der vil have at han skal taste kode ind som han ikke har lavet !
og det er sku trals at skulle trykke på enter vær gang den skal starte win op
QuoteOriginally posted by Brumbassen
Hejsa
jep det ved jeg og det er ikke derfor den havede jeg ikke lige tængt over at nævne men det er ikke den !
det er bare hans konto der vil have at han skal taste kode ind som han ikke har lavet !
og det er sku trals at skulle trykke på enter vær gang den skal starte win op
Mener man kan få login boksen til at forsvinde med TweakUI som er et gratis program med mange tweaks til Xp...
Hejsa
ok det skal da undersøges
men der må da være en måde at gøre det fra windåse af eller hvad
QuoteOriginally posted by Brumbassen
Hejsa
ok det skal da undersøges
men der må da være en måde at gøre det fra windåse af eller hvad
Jeg har ikke kunnet finde det...TweakUI er vist os lavet af Microsoft som et Powertoy forresten.
Tjekket denne normale metode efter?
Kontrol panel -> Brugere -> Skift måden brugere logger af / på..
Hedder nok ikke præcis som jeg skriver det, men jeg bruger den engelske version.
Flueben i begge betyder blå velkomst-skærm, uden den der adgangskode boks, og ingen flueben gør at boksen kommer frem
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GummiMogens
Tjekket denne normale metode efter?
Kontrol panel -> Brugere -> Skift måden brugere logger af / på..
Hedder nok ikke præcis som jeg skriver det, men jeg bruger den engelske version.
Flueben i begge betyder blå velkomst-skærm, uden den der adgangskode boks, og ingen flueben gør at boksen kommer frem
ja ja det virkede skulle bare lige fjerne noget under enskaber for netkortet så kunne jeg lave det nummer der takker !!!