• Tjah der er vel ikke de store fordele/ulemper ved nogle af dem. Du begrænser dig jo ikke ved at vælge en.
    Det giver dig jo bare en chance for at lave mere end en potion/elixir/transmution af de samme materialer.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Kort sat. Jeg får bare Crit Chance?


    ja..


    for eksempel, er der en i mit guild som har valgt transmute.. han var så heldig, at procce, så han fik 5 primal might, istedet for 1 :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Hehe det med 5 primal mights var der også en fra min guild der lige har fået... svin :D

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by S_Phoenix
    Hehe det med 5 primal mights var der også en fra min guild der lige har fået... svin :D


    dælme mange guld man lige får der :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Mener du vælger hvilken retning man vil have ved 340 eller 350, det er deromkring i hvertfald. Din trainer har en quest til dig når du har den rette mængde skill.


    Jeg har selv valgt transmution. Men follow up på questen er lidt nedern, man skal aflevere 4 Primal Mights til ham gutten. Hvilket lige er 400G hvis man skal købe dem, eller 4 dages grinding efter primal. (skide koreanere!!)
    Har nok lavet 10 transmutes siden og har ikke fået en ekstra endnu. Men glæder mig da til at få 5 istedet for en, bare en enkelt gang.