• StyleXP fejler da ingenting hva snakker i om? :pokey:
    godt program til at styre themes med

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    StyleXP fejler da ingenting hva snakker i om? :pokey:
    godt program til at styre themes med


    Det er der tydeligvis mange som ikke er enig med dig om .... Prøv en lille søgetur på Google.


    ThemeXP.org får også lige kniven i samme bevægelse mange steder :$


    Personligt kan jeg ikke se pointen i StyleXP ... spyware eller ej. Det er et komplet unødvendigt program IMO.

  • uxtheme.dll modifier FTW. Det er nemt og uden alt det gejl der :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Det er et komplet unødvendigt program IMO.


    Ikke hvis man er til fancy desks...hvilket jeg ikke er (98 style 4tw)


    Men ja ang. styleXp sys jeg det gjorde mit system væsentligt sløvere da jeg brugte det.....Samme med WindowsBlinds eller hva det hedder.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • styleXP er der ikke viruser på men spyware måske men spyware er ikke skadelige hvis man har et virus (eller spyware program) sker der ikke noget spyware er kun meget små viruser som kun vil vise reklammer eller andet som ikke er skadeligt for din pc



    TÆNK OVER DET :9xo

  • Quote

    Originally posted by Satano
    styleXP er der ikke viruser på men spyware måske men spyware er ikke skadelige hvis man har et virus (eller spyware program) sker der ikke noget spyware er kun meget små viruser som kun vil vise reklammer eller andet som ikke er skadeligt for din pc



    TÆNK OVER DET :9xo


    Og tænk over du kan få et "program" uden spyware med en helvedes masse gratis temaer.


    TÆNK OVER DET :9xo


    Ps. hvem fanden gider have reklamer på computeren? :boxed:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Satano
    styleXP er der ikke viruser på men spyware måske men spyware er ikke skadelige hvis man har et virus (eller spyware program) sker der ikke noget spyware er kun meget små viruser som kun vil vise reklammer eller andet som ikke er skadeligt for din pc



    TÆNK OVER DET :9xo



    Du kan da ikk bare ingnorere spyware? ;)


    StyleXp er fin nok for den uvidende, men uxtheme.dll er helt klart at fortrække :)


  • Godt jeg også bare bruge modded uxtheme.dll fil. Uvidenhed er jo en af menneskets vildfarenheder jv. buddhismen :))

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Lige maget HVAD man downloader eller hvad man laver på nettet får man spyware bare at man går ind på nettet for man spyware du kan IKKE undgå det de er 1.000 vis på hver en hjemmeside også på tweak.dk så man kan ikke undgå det og det kan du takke alle de fjolser der ikke har noget liv som bare vil smadre alle computers data


    og de fjolser er NEDERN! X(

  • Quote

    Originally posted by Satano
    Lige maget HVAD man downloader eller hvad man laver på nettet får man spyware bare at man går ind på nettet for man spyware du kan IKKE undgå det de er 1.000 vis på hver en hjemmeside også på tweak.dk så man kan ikke undgå det og det kan du takke alle de fjolser der ikke har noget liv som bare vil smadre alle computers data


    og de fjolser er NEDERN! X(


    Hva?


    Det jo løgn ^^

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Men jeg er med jer for nogle kan lide det og andre kan lide det sådan er det men man kan ikke undgå Spyware



    men jeg bruger ikke styleXP jeg bruger det kun til at åbne de temaer jeg finder det er det jeg bruger mit til :clap:

  • Quote

    Originally posted by Satano
    Men jeg er med jer for nogle kan lide det og andre kan lide det sådan er det men man kan ikke undgå Spyware



    men jeg bruger ikke styleXP jeg bruger det kun til at åbne de temaer jeg finder det er det jeg bruger mit til :clap:


    Vil du ikke være sød og læse dine sætninger igennem? :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB