Indlæg af Satano

    Men jeg er med jer for nogle kan lide det og andre kan lide det sådan er det men man kan ikke undgå Spyware



    men jeg bruger ikke styleXP jeg bruger det kun til at åbne de temaer jeg finder det er det jeg bruger mit til :clap:

    Lige maget HVAD man downloader eller hvad man laver på nettet får man spyware bare at man går ind på nettet for man spyware du kan IKKE undgå det de er 1.000 vis på hver en hjemmeside også på tweak.dk så man kan ikke undgå det og det kan du takke alle de fjolser der ikke har noget liv som bare vil smadre alle computers data


    og de fjolser er NEDERN! X(

    jeg kender ikke det der Panda noget men det prof og det skal det jo også helst være men hvis det er så anbefaler jeg : Spybot Search & destroy. til spyware, eller AVG. et kendt virus program til spyware og viruser det er lige efter Norton Antivirus, som er på hitlisten i beskyttelse af din ny pc




    DE TO PROGRAMMER SKAL NOK GØRE DET AF MED VIRUS OG SPYWARE :boxing:

    styleXP er der ikke viruser på men spyware måske men spyware er ikke skadelige hvis man har et virus (eller spyware program) sker der ikke noget spyware er kun meget små viruser som kun vil vise reklammer eller andet som ikke er skadeligt for din pc



    TÆNK OVER DET :9xo