Jeg kan ikke rigtig beslutte mig..
Jeg er ikke den helt store ørn til fotografering, og skal bare have et der virker hver gang.

Canon A710IS eller S3IS?
-
-
Jeg modtager et S3 IS om en uge, og det skulle være et rigtig godt cam.
-
Originally posted by JuiCe
Jeg modtager et S3 IS om en uge, og det skulle være et rigtig godt cam.
Jeg har læst test af begge to. De 12x optisk zoom er ikke et must. Havde jeg på det Z5, og brugte det faktisk ikke. -
Originally posted by Maverick
Jeg har læst test af begge to. De 12x optisk zoom er ikke et must. Havde jeg på det Z5, og brugte det faktisk ikke.Det kan du jo så på ingen måde sige. Det kommer jo helt an på hvilken type billeder man ofte tager.
-
Originally posted by _WHAT_
Det kan du jo så på ingen måde sige. Det kommer jo helt an på hvilken type billeder man ofte tager.
Mest til husbehov - altså ungerne osv. Skal jeg forstå dit indlæg som, du mener jeg skal betale lidt ekstra for at få S3IS? -
Jeg ville nu også stemme på S3IS.
-
Tjaa der hvor S3 har sin fordel er når du er i zoo så kan du komme tæt på dyrene istedet for de bare er en plet. Et andet eksempel er ved stranden når ungerne er ude og bade så kan du zoome ind på dem med s3 hvor du må tage chancen og bade med 710.
Så hvis pengene er til det og du ikke har noget imod at den er en lille bitte smule større ville jeg vælge s3 ja.
-
Takker for svarene og hjælpen. Vender tilbage når jeg har besluttet mig.
-
Det blev et Sony Cybershot DSC H2. ´
Ud fra test på http://www.dcresource.com er det i samme klasse som S3IS. Dét finder jeg så ud af, når jeg får taget nogle billeder.
Kan godt lide det "old school" silver - passer jo til mig -
Tillykke med cam'et
Har også haft mit S3 IS et par uger nu, og det jeg sku fuldt tilfreds med