Problemer med scooter

Originally posted by Eth0

okay .. problemer et at jeg skal have et forlænger rør. for der er ikke mere en lige plads til std luftfilter så der er slet ikke plads til et power. og ved ikke hvor jeg for det forlænger rør henne. nogen der kan give link?

Nu et std luftfilter altså meget større end et powerfilter..

• http://www.scooter-shoppen.dk/…&category=10005&item=9440

også 90 grader, passer på alt.

• godmorgen .. (dejligt med ferie på en mandag :finger: )

men nu har jeg et spørgsmål mere omkring min scooter. :D :D der skal jo laves noget ved den.. så jeg har et gammelt sorrund anlæg jeg ikke bruger mere (billede gammelt) og tænkte om jeg kunne bruge det. det er en sub og 5 højtalere. men regner kun med at bruge de 4. men kan man gøre det? omformeren siger den køre fra 220 til 12V 2,9 Ampære. er det for mange? og kan de lade sig gøre?

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

Rettet en gang, sidst af Eth0 ().

godmorgen .. (dejligt med ferie på en mandag :finger: )

men nu har jeg et spørgsmål mere omkring min scooter. :D :D der skal jo laves noget ved den.. så jeg har et gammelt sorrund anlæg jeg ikke bruger mere (billede gammelt) og tænkte om jeg kunne bruge det. det er en sub og 5 højtalere. men regner kun med at bruge de 4. men kan man gøre det? omformeren siger den køre fra 220 til 12V 2,9 Ampære. er det for mange? og kan de lade sig gøre?

Du skal vel også have en forstærker så? Tvivler MEGET på et alm. scooter batteri på 12V 4A, kan trække, forstærker, sub, + 4 højtalere rundt. Slet ikke når du også har monteret dioder ved siden af.

Originally posted by DXC

Du skal vel også have en forstærker så? Tvivler MEGET på et alm. scooter batteri på 12V 4A, kan trække, forstærker, sub, + 4 højtalere rundt. Slet ikke når du også har monteret dioder ved siden af.

det anlæg er med forstærker ved siden af subben.. og på det gamle batteri stod der nemli 12V 3Ah - 30A.. så tænkte det måske kunne lave sig gøre ?

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

det anlæg er med forstærker ved siden af subben.. og på det gamle batteri stod der nemli 12V 3Ah - 30A.. så tænkte det måske kunne lave sig gøre ?

Ved sgu ikke, har ikke lige så meget forstand på batteri, osv. Men hvorfor vil du dog have 4 højtalere i der spiller i surround?

Originally posted by DXC

Ved sgu ikke, har ikke lige så meget forstand på batteri, osv. Men hvorfor vil du dog have 4 højtalere i der spiller i surround?

vil jeg heller ikke.. de spille jo Højre og venstre når jeg kobler min mobil til anlægget.

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

• Jeg vel sige nej, fordi:

De ødelægger batteriet
    Din generator skal kører max hele tiden.
    Det koster mere benzin

Har selv haft anlæg i min scoot men pillede det hurtigt ud igen, da jeg aldrig havde strøm på akkumulatoren.

Originally posted by Flindt_DK
    Eth0, husk at du kun må køre med halvt gas, de første 500km. når du har fået ny cyli. da den skal køres til.. Har fået fortalt det af en ven :rolleyes:

Det siger de ja, men du kan sagtens køre almindeligt med det i starten :)
    Du skal selfølgelig ikke tro man bare lige kan køre race lige med det samme, men hvis man køre almindeligt burde det ikke tage skade ;) han har sikkert læst det fra thansen eller sådan, som altid overdriver :D

Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

Originally posted by Shooqer
    Jeg vel sige nej, fordi:

De ødelægger batteriet
    Din generator skal kører max hele tiden.
    Det koster mere benzin

Har selv haft anlæg i min scoot men pillede det hurtigt ud igen, da jeg aldrig havde strøm på akkumulatoren.

Kan du lige forklare det ord til os, som ikke er så "down" med scooterteknik endnu? :9xo

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• jeg har allerede det problem med jeg har brugt alt strømmen på batteriet men hvis jeg køre et par kilometer bliver det godt ladet op.. men bruger alligevel kick starter og skal kun trykke 1 gang og så starter den så det er ikke så galt. men på det gamle batteri står der 12V 3 Ah 30A(EN) hvad mener det med det 30A(EN) ?? :P

og hvis jeg kobler det til så tager jeg jo omformere fra så den får 12 ind. og ingen omformer skal jeg ikke gøre sådan?

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

Rettet en gang, sidst af Eth0 ().