QuoteOriginally posted by hot_fifty
mit XFX vil kun 630 som max, og kører 595 på core 24/7. Og det er highend mærke
*host* mandagsmodel *host*
mit XFX vil kun 630 som max, og kører 595 på core 24/7. Og det er highend mærke
*host* mandagsmodel *host*
måske vil GTX ikke clocke lige så højt som GTX modeller ?? det kan være at de ekstra shades gør at GTX rammer loftet hurtigere ?
QuoteOriginally posted by Cyclups
måske vil GTX ikke clocke lige så højt som GTX modeller ?? det kan være at de ekstra shades gør at GTX rammer loftet hurtigere ?
Det tror jeg helt bestemt. Jeg har hævet min Shader med 150 MHz (fra 1350 MHz til 1500 MHz).
Men nu må vi se om loftet ændrer sig når der kommer noget vandkøling på mit kort.
Man kunne godt lave et vmod, men jeg tror ikke at min stakkels Shuttle PSU kan klare det, når RAM og CPU også skal clockes lidt.
QuoteOriginally posted by Cyclups
giver ingen mening
GTS mener du vel
giver ingen mening
GTS mener du vel
Typo
selvfølgelig GTS
QuoteOriginally posted by Skjold
Det var da helt vildt...
Hvad køling har du på, det er vel ikke stock og hvad siger dine temps.
Standart eVGA køling
Temp jaa, det tjekkede jeg ikke lige
Men kortet er clocket via ntune.
Jeg gar gigabytes 8800GTS og så snart jeg kommer over 640/950 stiger temps helt vildt...
Må da sige det er ret "modigt" at du har clocket dit kort så høj uden at checke temps.
Prøv at sætte Atitool til at scanne for artifacts over en time og se hvad den siger, det brude også få
dine temps vejret...
QuoteOriginally posted by Artisan
Standart eVGA køling
Temp jaa, det tjekkede jeg ikke lige
Men kortet er clocket via ntune.
Tror da vidst nok at jeg skal have et eVGA næste gang..
Er det et standard eVGA, eller er det et KO ?
QuoteOriginally posted by Spyro
Tror da vidst nok at jeg skal have et eVGA næste gang..
Er det et standard eVGA, eller er det et KO ?
Et standard eVGA
jeg leger også med bios på mit lille 320M
http://service.futuremark.com/compare?3dm06=2068643
Sådan nu er jeg igang igen, dog har jeg lige lånt en qx6700 Hihihi
Så nu må vi se om den kan blive bedre end 40xxx
Edit. JEg er hoppet tilbage til min c2d. qx6700 kunne ikke over 3.1 med dette board. Skod bundkort
Eller skod overclocker
QuoteOriginally posted by Artisan
Et standard eVGA
EVGA FTW! De har også god garanti Minimum 10 år på alle kort+livstid på specielle modeller.
Kortet vil ikke over 700/1046
Laver lige en hurting hijack. for jeg vil da også gerne være med.
Jeg kigger lidt efter et 8800, men kna ikke finde ud af hvad jeg skal havde mit budget siger 320 - men jeg vil også gerne kunne trække f.eks. Crysis sådan rimeligt når det kommer. Gamer i 1680x1050.
QuoteOriginally posted by nano
Laver lige en hurting hijack. for jeg vil da også gerne være med.
Jeg kigger lidt efter et 8800, men kna ikke finde ud af hvad jeg skal havde mit budget siger 320 - men jeg vil også gerne kunne trække f.eks. Crysis sådan rimeligt når det kommer. Gamer i 1680x1050.
Ja så skal du jo over i noget XFX, XXX Version måske. BFG OC2 eller EVGA's KO ACS3.
Jeg har hørt noget om, at hos BFG har du livsvarig garanti, du må flashe BIOS (mener jeg) og OC samt montere vandkøling på.
Og så kan du jo altid OC yderligere.
BFG er billigst, så det havde jeg selv nappet.
QuoteOriginally posted by Martin.v.r
jeg leger også med biospå mit lille 320M
http://service.futuremark.com/compare?3dm06=2068643
QuoteThe project id is not valid - it is possible that this project has not been published. Please check the URL.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Spyro
Ja så skal du jo over i noget XFX, XXX Version måske. BFG OC2 eller EVGA's KO ACS3.
Jeg har hørt noget om, at hos BFG har du livsvarig garanti, du må flashe BIOS (mener jeg) og OC samt montere vandkøling på.
Og så kan du jo altid OC yderligere.
BFG er billigst, så det havde jeg selv nappet.
Alle kort kan vel OC det samme, pre-clocked eller ej, så det var mere ram mængden der bekymrede mig.
Men at BFG tillader at man voldtager deres kort temmeligt groft er jo bonus Er deres PCB ikke også sort?
QuoteOriginally posted by nano
Alle kort kan vel OC det samme, pre-clocked eller ej, så det var mere ram mængden der bekymrede mig.
Men at BFG tillader at man voldtager deres kort temmeligt groft er jo bonusEr deres PCB ikke også sort?
Nej, der er stor forskel desværre.
Artisan har jo været ekstrem heldig med sit.. Med mindre det er som han nævner, pga. den lave Shader clock.. Må jeg prøve, når jeg får mit GTX tilbage.
Jo afaik, er BFG's PCB sort.
Mit Club3D er grønt (ad)!
altså nogle overclocker bare bedre end andre, men køber man nogle preclocked er de self handpicked og kan ofte mere. Men er de standard er det jo bare hit or miss. Mit overclocker elendigt, men fuck det, det har rigeligt med power