Uge #13: Sport

Originally posted by urbananen
    Tja.. Et eksempel på jeg ikke er med, er da man skal lave det full size..
    Ved godt at det ikke kræver det store arbejde, men jeg er sgu doven anlagt.

Har før lagt et billede ind, hvor man sagtens kunne se det, uden at trykke på linket, men det var ikke godt nok.
    -Ellers synes jeg også det er ganske sjovt med disse tråde, så ja, det ville da næsten være synd hvis de skulle stoppe.

Det er jeg sgu lidt uforstående over for. Det er sgu da ikke mere bøvlet at paste link ind end det er at upload det på tweak. Hvis man syntes det er for meget arbejde at smide et billede op et sted som alcoholic.dk og derfor ikke deltager så tror jeg sgu helt ærligt ikke man har lyst til at deltage eller lære noget.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Trådene skal fortsætte.. Jeg glemte mit kamera samt min pung(de lå sammen) da jeg skulle på fiske tur i Lørdags. Ellers havde jeg kommet med et forsøg.

En opfodring til andre; Selvom i ikke deltager, er det altid rart at få et "flot billede, men der kunne laves bla bla bla" Altså en opfodring til at andre tweakers lige skriver lidt, i stedet for bare at kigge.

Lad os så få noget gang i de her opgaver :cheers:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by _WHAT_

Det er jeg sgu lidt uforstående over for. Det er sgu da ikke mere bøvlet at paste link ind end det er at upload det på tweak. Hvis man syntes det er for meget arbejde at smide et billede op et sted som alcoholic.dk og derfor ikke deltager så tror jeg sgu helt ærligt ikke man har lyst til at deltage eller lære noget.

Jamen så siger vi det ;)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Jeg kan vist lige nå at være med. Har kørt cykelløb i Tyskland i denne weekend, og i den lejlighed lykkedes det mig at få taget et par billeder. Ved godt at billedet er uskarpt og alt det der, men nu er det også taget med et halvdårligt, compact casio kamera, men smid nogle kommentarer alligevel. Billedet er af den forreste gruppe i ungdomsløbet, der har omkring 600 meter til mål. Hep på danskeren i Thor-trøjen :clap:
    [Blocked Image: http://img113.imageshack.us/img113/1341/cimg3362ur9.jpg]

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

• Eeeeeeek uge trådene må ikk stoppe!
    Der er kun 14 dage til jeg får mit Canon S3 IS, og så har jeg da planer om at deltage.

Fifa: Ja det ikk helt skarpt ihvertfald :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2