Max beløb i hæveautomater??

• Hey

Står lige og skal bruge nogen penge da jeg skal have købt bil... men da bankerne har lukket kan jeg ikke rigtigt hæve der... men kan man tage fra hæveautomat til hæveautomat og hæve pengene sådan eller bliver kortet så spærret inden jeg har hævet nok??...

Håber der er nogen der er lidt klogere end mig...

MVH... DonTarm

• Max 5000 i Danske Bank og BG mener jeg..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Hvis du har bare et alm. visa/dankort er maks hævegrænsen i automater pr. dag 2000 kr.

og det er MAKS for alle automater. Du kan ikke bare køre rundt til forskellige automater og hæve mere..

Du kan derimod med netbank overføre op til 150.000 kr. pr. dag uden at ringe ind og lave særaftale.

Originally posted by Pejsen
    Hvis du har bare et alm. visa/dankort er maks hævegrænsen i automater pr. dag 2000 kr.

og det er MAKS for alle automater. Du kan ikke bare køre rundt til forskellige automater og hæve mere..

Du kan derimod med netbank overføre op til 150.000 kr. pr. dag uden at ringe ind og lave særaftale.

sygt..

lige da jeg started i lære fik jeg kun 1600 kr pr 14 dag, så nogen gange når jeg fik løn, hæved jeg 1600 kr i nordea og så vider til en anden bank som var bg og hæved det samme beløb. men med minus bagefter

Originally posted by Pejsen
    Hvis du har bare et alm. visa/dankort er maks hævegrænsen i automater pr. dag 2000 kr.

Er du sikker?
    Jeg mener man kan hæve 5000 kr i sin "egen" pengeautomat , altså den der er tilknyttet til sin bank , ved "fremmede" er max 2000 kr , fordi de ikke vil arbejde sammen.
    Jeg kan i min bank hæve 5000 kr , men i en fremmede 2000 kr.

SMLDK