Nyt Vandkøling.

• Jeg står og overvejer at få vandkøling igen.

Dog ved jeg ikke helt hvad jeg skal vælge.

Det der skal køles er:

E6600 + 7950GX2

Sidste gang jeg havde vand bestod det af Heatkiller kølehoveder, D5 pumpe og radiator fra Alphacool.

Denne gang vil jeg gerne samle et sæt som er meget nemt at montere og afmontere.

Og ydelsen skal være i top.

Jeg har kigget lidt på følgende:

Swiftech Apogee GT

EK - FCGX2 (7950)

HW-Labs - GTS - 360 - Black

Laing DDC - ULTRA

Swiftech MCRES-Micro AGB

Vil meget gerne høre hvad i mener om dette setup?

Gode råd er altid velkommen.

(Tråden køre også på h2okoeling.dk)

Gerne også nogle gode råd til et stilrent kabinet hvor i systemet skal være i.

• Du kan jo kigge på min SIG ang. mit setup og ydelsen - Mener selv det er en fremragende ydelse på det setup :)

Installationen af Freezone er så enkel at selv min mor ville kunne installere det. Det hele er samlet ved ankomst og manualen er udemærket.

Systemet er ikke helt billigt, men hvis man sammenligner med hvor meget tid man kan bruge på at samle sit eget vandkøling/TEC system så.....

• :offtopic: sorry men tror desværre din sig er for stor PL Knudsen

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by PL Knudsen
    Den er lige præcis inde for grænserne på 700 tegn :)

Hvor ser du det med 700 tegn? Jeg ser kun 650*150 pixels, hvilket din er en hel del over ;)

Topic: Det ser fint ud, ville dog selv ha taget en fuzion blok og en 120.3PA, men tror ikke du kommer til at mærke den helt store forskel ;)

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Originally posted by PL Knudsen
    Den er lige præcis inde for grænserne på 700 tegn :)

Din signatur skal være inden for hvad der svarer til et billede på 650 x 150 som teko siger.

Sorry, :offtopic:

• Vent lidt som xt0m skriver, GT er på vej ud og GTX på vej ind ;) Ellers tag et fuzion.. Ellers er det et fint setup du har fundet dig ;) Ville dog ha valgt en wiftech rad hvis jeg sku spare eller en thermochill hvis der ikke skal spares.. De kan desuden langt bedre betale sig at købe i England hvis det er ;)

Lian Li V2000B - HX1000W
    måske en MD20 til salg

Originally posted by xt0m
    Jeg ville måske vente en uge eller to - Swiftech Apogee GTX (Swiffy's nye flagskib) skulle være her til den tid :D
    http://www.swiftnets.com/products/APOGEEGTX.asp
    [Blocked Image: http://www.swiftnets.com/asset…e_gtx-ultimatecooling.png]

Alternativt en Laing DDC Ultra med Pro top?

Ellers fint - er ved at samle noget tilsvarende selv :9xo

haha du var sguda ellers næsten sluppet af med det :))
    Nogen kan bare ikke bestemme sig.
    Jeg samler noget i retning af Cooltek Extreme (Swiftech MCR220) radiator, DDC-PRO, Swiftech MCW-30, MCW-60 og Storm G4. Det skal sgu ngk blive meget sjovt. Kommer inden onsdag engang :)

Originally posted by GummiMogens
    Er da grimt der ikke er AM2 optional plate til Apogee GTX :boxed:

Den har ETA slutningen af Marts, så engang i April..

Lian Li V2000B - HX1000W
    måske en MD20 til salg

Originally posted by Slacker

haha du var sguda ellers næsten sluppet af med det :))
    Nogen kan bare ikke bestemme sig.
    Jeg samler noget i retning af Cooltek Extreme (Swiftech MCR220) radiator, DDC-PRO, Swiftech MCW-30, MCW-60 og Storm G4. Det skal sgu ngk blive meget sjovt. Kommer inden onsdag engang :)

Hvorfor dælen vil du have et Storm?

Hvorfor ikke Apogee?

• Du skal da bare være glad :))
    Jeg kan bedre lide Storm. Købte jo så også dit ret billigt. Men i mine øjne er hovedet bare et fantastisk klenodie i ingeniøærkunst. Hovedets historie er ret fed, og jeg er en ret stor fan af Cathars udviklingsarbejde. Det betyder også noget for mig :))

• Jeg har også et S775 EK hovede hvis det er - så "passer" det til GFX-hovedet :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Du skal da bare være glad :))
    Jeg kan bedre lide Storm. Købte jo så også dit ret billigt. Men i mine øjne er hovedet bare et fantastisk klenodie i ingeniøærkunst. Hovedets historie er ret fed, og jeg er en ret stor fan af Cathars udviklingsarbejde. Det betyder også noget for mig :))

Doh, så sq da ikke lige det var dig der havde skrevet det.. Baaaah! :O :))

Godt ord igen :D Det ligger nede på posthuset :D

Men uden tvivl, Stom er kønnere end Apogee.. Det er lidt mere robust at kigge på :)

• Også det. Der er mere acetal :)
    Jeg er også ret imponeret over det jet impingement-system. Det er sgu godt lavet!

Også det. Der er mere acetal :)
    Jeg er også ret imponeret over det jet impingement-system. Det er sgu godt lavet!

Yup, men det kan være en flow-killer hvis man har en skod pumpe..

Men ja, Apogee ligner lidt mere et mongol-Storm :))

• Syntes nu Apologee GT er meget pænt :P.. GTX liger derimod noget, det er designet af en spastisk lammet grøndlandsk håndværker ;D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Dare_Devil
    Syntes nu Apologee GT er meget pænt :P.. GTX liger derimod noget, det er designet af en spastisk lammet grøndlandsk håndværker ;D

Det er det også :))

Well, synes også at storm er kønnest, der er lidt for spinkel bygning over Apogee :P Men det ser cool ud med AM2 pladen på 8)