Blokering af WoW

• Hvordan konfigurerer jeg routeren, således man ikke kan spille wow. Jeg har helt styr på routerens funktionsmåde.. Jeg skal bare vide hvad hostname, ip, port osv. man skal blokere, så det bliver umuligt at spille wow.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

• Altså, Routeren skal sættes til at lukke for porten for en IP, som findes ved at:

Windowsstartknap -> kør -> skriv "cmd"(uden gåseøjne)

I kommandoprompten som kommer frem, skal du skrive "ipconfig" (igen uden gåseøjne).
    Så skal du finde din interne IP (som for det meste hedder noget med 192.xxx.x.xxx)
    Det er den IP du skal få routeren til at lukke porten for.

Portene du skal blokere er:
    6112
    3724

og begge er TCP. Men husk lige, de porte er meget brugt, så der er mange ting du ikke vil kunne spille.

Originally posted by Ghe2
    Hvorfor ikke bare lade vær med at spille ? - eller er du på vej i behandling for ikke at have et liv ved siden af ?

hmm....

Kunne jo være han skulle blokere for andre personer i familien som måske spiller for meget eller måske noget tredje eller fjerde

ved man aldrig

• det er min lillebror der skal holde lan, og han vil være pænt træt af, hvis folk bare sidder og spiller wow med sig selv i hele weekenden. Alternativet var at pille nettet fra, men så brokker steam sig ofte.

EDIT: Jeg spiller ikke selv WoW eller andet RPG, egentlig slet ikke spil med orker og den slags. Synes det dungeons & dragons / Tolkien univers er for lamt.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

Rettet en gang, sidst af [FDB] FifaFrazer ().

• hvad med om han holdt lan for folk der faktisk respekterer hans ønsker istedet for så.......hvis jeg holder lan og jeg siger at wow ikke skal foregå, så må folk bare respektere det eller smutte....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    hvad med om han holdt lan for folk der faktisk respekterer hans ønsker istedet for så.......hvis jeg holder lan og jeg siger at wow ikke skal foregå, så må folk bare respektere det eller smutte....

Men du er jo også så syg i hovedet, folk ikke tør sige noget igen :D :crazyeyes: :crazyeyes:

Arj, han hjælper bare sin lillebror, men kender da godt hvis man har spillet alt for meget CS til et lan, det kan være meget roligt lige og spille lidt WoW, men hvis de ikke vil have det må de jo blokere det :)

Originally posted by Ghe2
    Hvorfor ikke bare lade vær med at spille ? - eller er du på vej i behandling for ikke at have et liv ved siden af ?

Hvis du ikke bryder dig om WoW, hvad pokker laver du så inde på en WoW tråd??? :rolleyes:

Originally posted by Freakshow

Hvis du ikke bryder dig om WoW, hvad pokker laver du så inde på en WoW tråd??? :rolleyes:

Hvem i alverden har sagt at han ikke bryder sig om wow? Så vidt jeg kan se undrer han sig bare over at personen behøver blokere det.

Originally posted by Freakshow

Dette er et pragt eksempel på hvorfor man først bør bruge internettet når man er 14-15 år, når man har udviklet bare en nogenlunde form for almen sans. :pokey: :P