Kender i det når man hører en sang og bare tænker...

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg fattede aldrig hvordan Rihanna fik en sangkarriere... :ohmy:


    Hun synger nærmest så monotomt at hun er unik (på den dårlige måde) :P


    Vil give dig ret i det der! Jeg har ikke TAL på hvor mange gange jeg, foran mine venner og veninder, har brokket mig over at Rihanna bare ikke kan synge! Det lyder som om hun bare laver lyde gennem næsen istedet. Hun er sku os forfærdelig!

  • Det er ikke sådan, at jeg ligefrem hader nogle kunstners musik, men meget falder bestemt ikke i min smag.


    • Nik & Jay (behøver jeg at forklare?)


    • Johnson (Han halter squ lidt for meget på sit højre ben)


    • Justin Timberlake (Lige pånær et nummer, som er blevet remixet af Junkie XL og Paul van Dyk)


    • Rap (det siger mig bare ikke noget)


    • Tyske Slagerhits :boxed:


    Narj, foretrækker til enhver tid hellere noget Gabriel & Dresden, Armin, Above & Beyond, Markus Schulz osv.

  • Jeg hader virkelig meget KNA Connected - Fibs. Den er bare blevet spillet alt alt alt for meget. Ellers er the Voice altid bare en tand for sent ude til at jeg kan holde ud at høre på det. Det er uff.

  • hade sang atm må være denne her :boxed: http://www.youtube.com/watch?v=7KylokR7qSg de spiller den konstant på P3 og er godt træt af den

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Kan se mange af jer, har nævnt Nelly Furtado.. Synes faktisk at hende nye albums er super fedt! Der er mange hits på, og der kommer flere endnu fra det album - Problemet er med hendes musik, at det bliver spillet alt for meget!


    Et nummer jeg dog hader for tiden er Grace Kelly med Mika.. Uha uha det er skidt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet 2 gange, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Kan se mange af jer, har nævnt Nelly Furtado.. Synes faktisk at hende nye albums er super fedt! Der er mange hits på, og der kommer flere endnu fra det album - Problemet er med hendes musik, at det bliver spillet alt for meget!


    Et nummer jeg dog hader for tiden er Grace Kelly med Mika.. Uha uha det er skidt!


    Nelly er da træls ^^


    Men Grace kelly sangen er da for fed! Og det samme er volbeats "The garden's tale".

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg fattede aldrig hvordan Rihanna fik en sangkarriere... :ohmy:


    Hun synger nærmest så monotomt at hun er unik (på den dårlige måde) :P


    Men hun er jo hot?! :))

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    Jeg hader virkelig meget KNA Connected - Fibs. Den er bare blevet spillet alt alt alt for meget. Ellers er the Voice altid bare en tand for sent ude til at jeg kan holde ud at høre på det. Det er uff.


    Den er lavet i et remix af Trailblaza som jeg rigtig godt kan li'.

  • Generelt alt der har med Techno og sukkersød pop at gøre :D

    Glance into the blackness hidden beneath your surface
    And enjoy the suffering, sanity drained in disrespect
    With such bedevilled faith in good, subsequently trusting evil
    Next step for mankind will be the last seasons in sin
    \m/o_o\m/ Støt Metal!