hvor sikker kan man være?

• Det kan du være 100% sikker på de ikke gør..

de er meget profesionelle når det handler om sådan noget.. de vil ikke snyde dig

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by -Sandman-
    Forestil dig en spilproducent som har 6 millioner betalnde kunder sat i interview i Kontant. Det mister de penge på, mange penge. Så det kan du være 100% sikker på at de ikke gør. Er det i øvrigt ikke banken der tager sig af det?

De er oppe på 8,5 million er idag :ohmy:

Betaler selv via. mit Vise Electron, og de trækker det som de skriver, intet mere eller mindre ;)

• Ja, du kan være 100% på de trækker præcis hvad de skal og ikke en øre mere (eller mindre)
    Men øøh nu må du ikke tage det her for tungt... Men hvis du finder det uoverskueligt og besværligt at skulle købe et gamecard hver 2. måned, så ved jeg da snart ikke helt.

Men tilbage til emnet, så trækker de 100% ikke mere, og hvis de gjorde (not gonna happen) så kan du bare ringe til dem, de er til at tale med. De giver også pengene tilbage, hvis du fx betaler for en måned, og så ikke rører ved dit account, ikke logger ind eller noget.

Så du kan roligt overføre penge over nettet, men hvis din mor ikke er til at overtale (tell me about it), så synes jeg altså du skal købe et gamecard.

Nexus RX-1K
    MSI FXA-890-GD70
    Phenom II X4 965 BE @ 3.4 GHz
    6 Gb OCZ 1333 MHz @ 7-7-7-20
    MSI GTX 460 Hawk

• Ned til din lokale bank og få dig et Visa Elektron kort. Det er lavet så smart at det kun virker elektronisk :D og derfor kan du ikke lave overtræk på det. Så hvis din mor er bange for der sker noget, så kan du få dig sådan et kort, og hun kan så overfører 100kr hver månede til dig. :D så tjener du ca. 7kr på den lille fidus..

Nu har jeg gamet wow på mit visa kort siden spillet kom ud. og de har altid kun trukket det rigtige beløb vist 93,?? et eller andet :D

håber det kan hjælpe dig

• samme her :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-