• Hej alle..


    Kæmpe og meget irreterende spørgsmål..


    Hva har lavet den nye titelsang til vores alle sammens Anna P??


    Ved sangen hedder "In the End".. Men mere ved jeg desværre ikke



    Håber i vil hjælpe..


    Junkeren *out*

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Jeg mødte Mikalas søn!! Han arbejder i Fona på strøget, til jer der har lyst til at hawke hans privatliv! :)


    *LOL* - Hvad med om vi arrangerer en fællestur for hele Tweak, til Fona på Strøget, så vi kan få autografer af "Mikala" 's søn. :)) :hb:

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Jeg mødte Mikalas søn!! Han arbejder i Fona på strøget, til jer der har lyst til at hawke hans privatliv! :)


    Århus strøget? og er Mikala, Iben `?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Ja, Mikala (Iben Hjejle) men ikke Århus strøg... København! The real deal!


    pfft, har været på jeres strøg.. den er intet i forhold til Århus's..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    pfft, har været på jeres strøg.. den er intet i forhold til Århus's..


    Naah, KBH's er bare en røvfuld større.. :D


    Der er bare tomt i Århus.. :P Rimelig hyggeligt til en gåtur med damen.. Men så heller ikke mere.. ;)

  • Quote

    Originally posted by Weidemann


    Naah, KBH's er bare en røvfuld større.. :D


    Der er bare tomt i Århus.. :P Rimelig hyggeligt til en gåtur med damen.. Men så heller ikke mere.. ;)


    vil ikke ligefrem sige den er større.. Århus' er bredere og kbh' er smal. Og jo, der er dælme mange mennesker på århus strøg.. især i weekenderne og når der er godt vejr.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • KBH strøg har de dejlige sidegader med de dejlige butikker!


    Jeg har været på Århus en del gange, og har aldrig fundet en god butik! (Medmindre New Yorker bare er ZuPeR DuBeR)!!


    Dog trist at 5th Avenue er lukket! En dejlig "genbrugs"(og dog ikke) butik på en sidegade til strøget!

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    KBH strøg har de dejlige sidegader med de dejlige butikker!


    Jeg har været på Århus en del gange, og har aldrig fundet en god butik! (Medmindre New Yorker bare er ZuPeR DuBeR)!!


    Dog trist at 5th Avenue er lukket! En dejlig "genbrugs"(og dog ikke) butik på en sidegade til strøget!


    så kan man jo diskutere hvad en god butik er ;)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    KBH strøg har de dejlige sidegader med de dejlige butikker!


    Jeg har været på Århus en del gange, og har aldrig fundet en god butik! (Medmindre New Yorker bare er ZuPeR DuBeR)!!


    Dog trist at 5th Avenue er lukket! En dejlig "genbrugs"(og dog ikke) butik på en sidegade til strøget!


    Tja, jeg syntes nu der er mange gode butikker. En kombination af strøget og Bruuns Galleri, så kan du finde alle de mærker tøj du ønsker dig. Ellers kan butikker som Kaufmann for det meste bestille stort set alt hjem, hvis man lyster.


    Hvorfor nævner du New Yorker :boxed: ? Der er jo også mange andre butikker.


    KBH's strøg er lidt stører, men syntes ikke der er den samme hygge. Hvis man går forbi Salling og Magasin, der er en lækker stemning, massere af hyggelige cafeer etc.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    vil ikke ligefrem sige den er større.. Århus' er bredere og kbh' er smal. Og jo, der er dælme mange mennesker på århus strøg.. især i weekenderne og når der er godt vejr.


    Hmm, hvor meget bredere? 1½ meter? :))


    Der er næsten ingen forskel..


    Strøget i KBH er større. Længere, de store pladser, bedre og langt flere og større butikker.


    Der er federe i københavns sidegader.. De små og gode butikker, som langt fra alle kender og derved ikke særlig mange mennesker. Der ligger tit gode cafeer og restaurenter. Små special-butikker etc. :)