Nogen der manglede en tele ?

• Nå drenge flere af jer har kigget på teler men i skal da ikke have de pis nogen... her er en tele til den rigtige mand.

Sigma er klar men en 200-500 F2.8 der følger selvfølgelig en 2x converter med så den kommer op på 400-1000 F5.6

Det vilde her er egentlig at den er F2.8.

Imo må den være på størrelse med et lille barn og sikkert veje en del mere.

http://www.sigma-photo.co.jp/english/news/200_500_28.htm

[Blocked Image: http://www.sigma-photo.co.jp/news/img/200-500_28_s.jpg]

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Der er ikke opgivet nogen pris på den endnu.

Stativ ja det tror da fanden der skal et stativ til lige før du skal have spændt den fast på en ladet af en bil :)

Den kunne bruges til flere ting. Dyreliv er en ting noget helt andet er at det nok er noget nær drømmen for dem som fotograferer surfere.

Prisen tror jeg slet ikke du har lyst til at vide den kommer til at koste en bondegård eller 2 mindst.

• Jo, jeg mangler en tele.. Så hvis du gir, så jeg da frisk..
    Bare tænk på hvor mange skud Bent ville ta af månen med den der :D
    Vi ville jo blive bombet med nye billeder hver dag.
    Kunne jo også være lækkert nok at komme så tæt på alt.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Lecter
    En lille strandtur kunne også give nogle interessante billeder med sådan en tele.

Problemet er bare, at du nok ikke så usynlig, når du skal have 10 mand til at løfte lortet :))

En båd og en nudist strand :)) ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa

En båd og en nudist strand :)) ?

En båd?? =Bølgegang?? med 400-1000= meget hoppende billede..
    Næææ du.. Så kan man sidde i Helsingeør og fotografere nudisk-svenskere på den anden side af vandet :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Lecter
    En lille strandtur kunne også give nogle interessante billeder med sådan en tele.

*savle savle*

• Kæft en basse ! :D

Men er rigtig vild med idéen om de svenske piger :cheers:

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Man bliver jo nødt til at købe 2 så man har en til hver hånd. Ellers bliver man jo skæv i ryggen af at slæbe!

Canon har forøvrigt også en 1200mm (kan ikke huske blænden). Den laves kun på bestilling og prisen skulle efter sigende være omkring 200.000 dollars!!!

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Originally posted by dna
    Man bliver jo nødt til at købe 2 så man har en til hver hånd. Ellers bliver man jo skæv i ryggen af at slæbe!

Canon har forøvrigt også en 1200mm (kan ikke huske blænden). Den laves kun på bestilling og prisen skulle efter sigende være omkring 200.000 dollars!!!

- Anders

De har en 1200L F5.6 ja men det er en prime det her er en F2.8 zoom op til 500mm det er ikke lige set før. Canon's 1200L koster ikke omregnet i danske kr lige omkring en million. Der findes vist 12 af dem i verden hvor sports illustrated har 2 stk.

Har set en brugt til salg i USA til omkring 750.000

Originally posted by _WHAT_

De har en 1200L F5.6 ja men det er en prime det her er en F2.8 zoom op til 500mm det er ikke lige set før. Canon's 1200L koster ikke omregnet i danske kr lige omkring en million. Der findes vist 12 af dem i verden hvor sports illustrated har 2 stk.

Har set en brugt til salg i USA til omkring 750.000

hehe jep, he's right-.. de havde engang en inde på ac-foto.com til 111.000 euro hehe

Originally posted by Hardstyler
    De 1200mm linser er der kun 4 i verden af ifølge wiki sidst jeg læste. og de stod til 98.xxx dollars.

Der i følge canon selv 11 eller 12 af dem på verdensplan. Der har været en snak om det inde på et engelsk/amerikansk forum på et tidspunkt. Der var en som arbejdede ved canon som kunne komme med info om at der var lavet 11 eller 12 af dem.

Canon har vist selv de 2 af dem og som sagt har sports illustrated 2 også. Så er der vist også noget med at der er nogle selvskaber der laver dyre optagelser har en de bruger på et canon video kamera.

hehe jep, he's right-.. de havde engang en inde på ac-foto.com til 111.000 euro hehe

Den stod listet på deres site ja men det var ikke en de havde det var som sagt bestillings vare ved canon og ja prisen på ca. 111.000€ passer meget godt med hvad den eftersigende skulle koste fra canon.

Originally posted by Slacker
    omg. Knækker den ikke af når man holder kameraet? :))

Tro mig du holder den ikke bare i kameraet og jo hvis du sætter den på et hus og det er huset der er sat på stativ så mister du dit kamera.

Originally posted by _WHAT_

Tro mig du holder den ikke bare i kameraet og jo hvis du sætter den på et hus og det er huset der er sat på stativ så mister du dit kamera.

I know ;) Det var en joke. jeg forestillede mig bare billedet af en der står med to hænder på kameraet og den der stikkende ud :))