Deo der holder længe?

  • Heej folkens!


    Nu er det nok ikke mænd jeg skal spørger af selv om det er dem der er flest af her inde :P .. men de kan jo spørger damen! ;) men nogen der ved hvilke deo'er (til kvinder) som dufter godt og holder længe? og tænker ikke på parfumer .. har nemlig prøvet et par stykker men sys ikke at de holder en hel dag..


    Tak på forhånd ! (:

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    Heej folkens!


    Nu er det nok ikke mænd jeg skal spørger af selv om det er dem der er flest af her inde :P .. men de kan jo spørger damen! ;) men nogen der ved hvilke deo'er (til kvinder) som dufter godt og holder længe? og tænker ikke på parfumer .. har nemlig prøvet et par stykker men sys ikke at de holder en hel dag..


    Tak på forhånd ! (:


    Noget jeg kan anbefale for ikke at skabe "duftforvirring" er at købe en billig deostick der ikke dufter som f.eks. Nivea og så bruge en god parfume også (Eau de toilette osv).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Både mig og tøsebarnet gør brug af Nivea roll-on som virker meget godt..


    Dufter ikke særlig voldsomt, men holder længe - meget længe synes jeg.


    Jeg stinker ikke af mand efter en hel arbejdsdag som jord & beton arbejder :)

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    Heej folkens!


    Nu er det nok ikke mænd jeg skal spørger af selv om det er dem der er flest af her inde :P .. men de kan jo spørger damen! ;) men nogen der ved hvilke deo'er (til kvinder) som dufter godt og holder længe? og tænker ikke på parfumer .. har nemlig prøvet et par stykker men sys ikke at de holder en hel dag..


    Tak på forhånd ! (:


    Nu skal du huske at tage højde for, at dufte sjældent dufter ens på to mennesker, og derfor er det lidt omsonst at foreslå noget som helst, for det er ikke sikkert du kan bruge det til noget.


    Det bedste vil nok være at tage ned i matas eller lignende og prøve dig frem, der kan de helt sikkert også hjælpe dig med holdbarheden. Mine erfaringer siger dog, at det er de lidt dyrere produkter der holder bedst.

  • Iøvrigt, kom parfume/deo på kroppen de steder, hvor pulsen er tydelig (hals mv.)


    Og drop at komme det under armene. Der kan man bruge en eller anden antipersperant, som ikke dufter af noget. Døjer man med overdreven armsved, så er der fin hjælp at finde i et hvert apotek (eller hos Matas).

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Iøvrigt, kom parfume/deo på kroppen de steder, hvor pulsen er tydelig (hals mv.)


    Og drop at komme det under armene. Der kan man bruge en eller anden antipersperant, som ikke dufter af noget. Døjer man med overdreven armsved, så er der fin hjælp at finde i et hvert apotek (eller hos Matas).


    Rent helbredsmæssigt..altså med hensyn til allergiudvikling burde man komme parfume på tøj, men ikke på huden

  • Jeg bruger en aloe vera stick. Det kan godt være den er et par kroner dyrere end normalt, men den er større og holder længere, og så kan du sagtens bruge en parfume også deo sticken ikke dufter af noget næsten.. :dance: