Hejsa,
Måske et lidt åndsvagt spørgsmål - Men er der nogen der ved om vores kære postmænd bringer breve ud i nordsjællands området?
Tak
P.S: Sne sluger.
Hejsa,
Måske et lidt åndsvagt spørgsmål - Men er der nogen der ved om vores kære postmænd bringer breve ud i nordsjællands området?
Tak
det håber jeg.. nu er der gået 3 dage om at levere et skide dvd drev jeg mangler for at kunne samle en computer færdig..
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Sethos
Hejsa,
Tak
Ring til det lokale udkørselssted!
Eller tjek post.dk
- Anders
I regn og slud, rykker posten ud
Hvad med at kontakte PostDanmark?
QuoteOriginally posted by sunshine2003
I regn og slud, rykker posten ud
nej nej ... Det er bare et motto opfundet af nogle ondskabsfulde forretningsmænd for at bilde kunderne ind at deres medarbejdere er effektive
Hvis der kommer et postbud fordi her, så får han en snebold i nakken ... ej kunne jeg ikke finde på. Det er sgu sikkert svært nok for ham at cykle som det er i forvejen
QuoteOriginally posted by Mikkel
Hvad med at kontakte PostDanmark?
Wauu... kan man det ? ... Chokerende at et lille firma som post danmark har telefon. NU står verden sgu ikke længere
Der hvor de kan komme frem er jeg ret sikker på, at de leverer det post de kan komme til. Så du må ud og rydde sne, i stedet for at sidde her
QuoteOriginally posted by Burger
Der hvor de kan komme frem er jeg ret sikker på, at de leverer det post de kan komme til. Så du må ud og rydde sne, i stedet for at sidde her
De pakker jeg skulle have er strandet i taulov, de vil slet ik køre dem til aalborg ift. dem jeg snakkede med ... hehe
QuoteOriginally posted by FlexQ
De pakker jeg skulle have er strandet i taulov, de vil slet ik køre dem til aalborg ift. dem jeg snakkede med... hehe
Det kunne skyldes at motorvejen er temmelig ufremkommelig
1meters sne på kørebanen
Mvh Mads
Spørg da postvæsenet i stedet for os.
Det er noget pjat er det, sådan en smule sne burde ikke stoppe danmarks røde bude
Spør Fragman men det er vel næsten lidt for sent nu...
Jeg tror du skal væbne dig med tålmodighed. Så løænge politiet fraråder udkørsen tror jeg ikke posten kommer frem
Forfanden PostDK er alligevel ligeglade med deres biler, så bare igang.
Jeg kender ikke nogen der kan ødelægge en bil mere end PostDK.
QuoteOriginally posted by Shooqer
Forfanden PostDK er alligevel ligeglade med deres biler, så bare igang.
Jeg kender ikke nogen der kan ødelægge en bil mere end PostDK.
Hehe ja, jeg har 4 venner der arbejder som postbude, og de mishandler sku de biler
Og scooterne for den sags skyld.
QuoteOriginally posted by JuiCe
Hehe ja, jeg har 4 venner der arbejder som postbude, og de mishandler sku de biler
![]()
Og scooterne for den sags skyld.
WTF har de også fået scootere nu?
For dem der har bestilt nogen ved Midt data igår skal ikke regne med at få det idag. Måske heller ikke i morgen da posten ikke har valgt at besøge os igen idag
QuoteOriginally posted by Shooqer
WTF
har de også fået scootere nu?
Ja da
Cykler, scootere og biler.
I Århus kommer posten IKKE ud. I skal heller ikke regne med at den kommer ud i Nordsjælland