Siddet fast i sneen?

  • Jeg skulle i brugsen og hente lidt bleer og tomater, og kørte over kirkebakken, ingen problemer der... da jeg kørte tilbage ca 5. min efter... kørte jeg samme vej, og til min fortrydelse ramte jeg en en lille snedrive, ved kirken, og sad fast. 1. gang...


    jeg fik skubbet astraen fri, bakkede lidt tilbage og der sad jeg så fast igen. jeg fik bilen skubbet fri for 2. gang...


    Bilen kom i bakgear, og jeg var tilbage på vejen... og mit vælg var nu:
    at bakke 300meter uden at kunne se hvor jeg var
    eller køre 500 meter frem og være hjemme:)


    jeg kørte frem... ca. 3 meter og så sad jeg fast igen... denne gang, måtte jeg ud og grave en masse sne væk under bilen, uden hansker (lidt koldt) men den kom fri for 3. gang...


    Så bakkede jeg de ca. 303 meter og kørte en anden vej hjem:)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg skulle hjem med linie 15 her i Århus, og bussen ender selvfølgelig med at køre fast midt i en mørk snestorm og midt i Gellerupparken, Danmarks nr. 2 største Ghetto. Hyggeligt :crazyeyes:


    Så jeg blev lige nødsaget til at klare resten af vejen (2 km) til fods. :roller:


    Det er nok det sted jeg mindst ville være i hele Damark :P Kan nærmest ikke gå rundt om en blok uden at blive chikaneret/over faldet voldigt..

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Det er nok det sted jeg mindst ville være i hele Damark :P Kan nærmest ikke gå rundt om en blok uden at blive chikaneret/over faldet voldigt..


    Så skulle du måske arbejde lidt med din egen opførsel? :$


    Jeg har faktisk endnu ikke haft nogen kedelige oplevelser omkring hverken Gellerup eller andre boligkomplekser i Århus og omegn.



  • hov hov du!! :)) ..



    Jeg har skam fundet skibrillerne frem. Og det er satmer noget der virker!!

  • Quote

    Originally posted by Raller
    Jeg har skam fundet skibrillerne frem. Og det er satmer noget der virker!!


    Dem havde jeg også på i morges da jeg cyklede på arbejde i stiv modvind og masser af sne. Folk kikker lidt sjovt på en når man kommer cyklende med skibriller på - men som sagt det virker! :9xo

  • Tjaa jeg var dum nok i gang med at teste bilens sommerdæk og endte med at ramme en halvåben port med farmandens bil.... for helved man kan sgu ikke bremse med sommerdæk... hehe... :razz:


    og nej der skete faktisk intet med bilen... sneen beskyttede den... :T

  • Tjaa, her er også sygt meget sne... Skulle være ude og se en kamp sammen med min kæreste.. Men vi ventede 45 minutter på bussen og der skete bare intet, så gik vi 2-3km og nu er vi sneét inde ved mig, hun ligger i sengen og sover og jeg prøver og være vildt stille med tastaturet, haha :D ...

  • Gief Snefri i morgen plix!!


    Cykelturen hjem i dag tog da lige 3 gange så lang tid, som det plejer! :D Fandeme umuligt at se noget som helst! Og havde krydderboller i hånden!

  • Det er sgu helt tosset det her. Nu er det sgu ikke sjovt længere.
    Her ude på bøhlandet er det ved at være godt gammeldags træls.
    i snit ½ meter sne i indkørslen. Måtte bogstaveligt talt grave mig ud af døren her til aften, altså grave som i med skovl.
    Eneste tegn på liv er en sneplov i ny og næ. Har da heldigvis været så heldig ikke at skullet ud og køre i dette vejr men kunne blive inde i varmen foran brændeovnen :)

  • Det tog mig 2 timer og komme hjem, tror top farten var 50 km/t, men det var godt nok også et kort stykke vej. Ser umilbart ikke ud til at det på arbejde jeg kommer i morgen.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Originally posted by Henrik-
    Det tog mig 2 timer og komme hjem, tror top farten var 50 km/t, men det var godt nok også et kort stykke vej. Ser umilbart ikke ud til at det på arbejde jeg kommer i morgen.


    Så er du ikke den eneste


    Vi kan ikke komme ud af døren, der liger en sumo-motherfucker-grande snedrive og spærre :rolleyes:

  • Så har man siddet noget tid og hørt nyheder og må siges og blive en dag hjemme, selv Falck`s kranvogn har de fået gravet fast og sne rydning opgivet mange steder. Chekket de nærmeste veje og der har ingen rydning været overhoved, så kan lige så godt opgive og køre afsted, vil sidde fast inden jeg har kørt 20 m.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Jeg bliver også hjemme..
    Og så er besvarelsen på mit gamle spørgsmål.. Hvordan kommer manden med sneploven på arbejde.. Nu skal jeg ud med ploven på mit arbejde, og jeg sidder hjemme, og kan ikke komme på arbejde.
    -Så manden med sne-ploven kommer slet ikke på arbejde :D .


    Jeg kørte klokken 3 i nat, og måtte opgive da jeg kom til motorvejen, da en falck-bil og en traktor kejtede rundt.. Så var det hjem igen..


    Sad også fast i går, men ikke mere end skovlen kunne klare.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • hahah, jeg syns det er så humor :)



    og gad vide hvorfor, jeg har fri de her 2 dage.. lækkert med forlænget weekend og så lige på de her dage :)


    ligefør jeg ikke kom hjem igår..


    så folk blive puffet af biler som gik over fodgænger, og biler som ikke kunne komme op af små barker :P


    lækkert at sidde her hjemme under dynen :)

  • Morgen gutter :D


    Jeg er os hjemme i dag, var næsten nået på arbejde med det sidste stykke op til min job er en mega bakke hvor der var kørt 15 lastbiler fast, så heldigvis nået jeg at vende om inden den næste lastbil kom og spærret mig inden.