Verdens mest eksklusive bil

• Jeg kunne nu heller ikke få prisen til at passe. En bil til 3 mia. eller en ferie Yacht til samme pris. Gæt hvad jeg ville vælge :P
    Og så at Beckham skulle have en bil til 3 mia. er en latterlig tanke, han ville ikke have et hus at bo i, hvis han havde sådan en bil.

Dog skal det siges at en Maybach er et relativt gammelt bilmærke som har existeret længe, og derfor ikke er noget nyt. Derimod ville det have været langt federe at snakke om Bugatti Veyron hvis vi skulle snakke om famøse biler til en latterlig pris :ohmy:

Hvis jeg en dag endelig stod i den situation hvor jeg ville have en dyr bil, og her mener jeg en virkelig dyr bil, ville jeg gå efter en Brabus frem for en Maybach. Brabus har bare noget over sig som tiltaler én.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Originally posted by Martin

Nææh men til gengæld er det også en fejl i artiklen hos tv2 - det er millioner.

Same thing, you know? :))

;)

• Det er forlænget Taxa (Mercedes) :-) og 180 % , ikke 280 % , afgifterne er godt nok høje, ,men heller ikke så høje!

• Her er nogle flotte billeder af Maybach.

http://www.desktopmachine.com/…Maybach%20wallpapers.html

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Slammand
    Jeg kunne nu heller ikke få prisen til at passe. En bil til 3 mia. eller en ferie Yacht til samme pris. Gæt hvad jeg ville vælge :P
    Og så at Beckham skulle have en bil til 3 mia. er en latterlig tanke, han ville ikke have et hus at bo i, hvis han havde sådan en bil.

Dog skal det siges at en Maybach er et relativt gammelt bilmærke som har existeret længe, og derfor ikke er noget nyt. Derimod ville det have været langt federe at snakke om Bugatti Veyron hvis vi skulle snakke om famøse biler til en latterlig pris :ohmy:

Hvis jeg en dag endelig stod i den situation hvor jeg ville have en dyr bil, og her mener jeg en virkelig dyr bil, ville jeg gå efter en Brabus frem for en Maybach. Brabus har bare noget over sig som tiltaler én.

nu er bugatti bestemt heller ikke et nyt mærke.......maybach var rent faktisk hitlers favorit mærke...og på højde eller over en rolls på den tid.....at mercedes så har købt rettighederne til navnet er noget andet..skulle jeg endelig have en maybach, så ville jeg sq købe en af de oprindelige "rigtige" ..har man råd til en idag, har man også råd til en rigtig.-

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by nano
    "Bilen kan dog ikke erhverves af almindelige døde mennesker"

Puha det var da heldig så har jeg stadig en chance :D ROFL

Hehe ligepræcis, tænkte det samme :P

Er Tom cruise og dem så døde siden de kan eje sådan en bil? :T