Hvad skal du så her efter folkeskolen/gymnasiet m.m.?

  • Ved sku ikke hvad jeg skal men når jeg bliver 18 er det militæret :)


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • Tja.. Når jeg er færdig har jeg 3 muligheder;


    UNI i Aalborg
    UNI i Århus
    CBS i København


    Ved ikke helt hvad jeg vil endnu ;)..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Ja nu er alt hvad der hedder gymnasium og folkeskole godt nok fortid for mig, men jeg håber det er okay hvis jeg fortæller kort om mine uddannelsesplanser alligevel. ;)


    Jeg er i øjeblikket ved at søge ind som finanselev i forskellige banker/kreditselskaber, hvor der er start i august/september '07. Men hvis jeg ikke kommer ind nogen steder, så må jeg jo bare tage et år ekstra og søge ind igen til efteråret. :)


    Jeg meldte mig ud fra mit HA-studium da jeg efterhånden slet ikke kunne holde gejsten oppe for al den teori man blev spækket med, konstant. :boxed: Trængte godt nok til at bestille andet end at læse og sidde til forelæsninger. Lige pt. er jeg telesupporter hos TDC.


    Quote

    Originally posted by GiZzZa



    hvad beskæftiger du dig med? :ph34r:


    Han laver så lidt om muligt. :))

  • Glæder mig nu bare til og være udlært Industritekniker engang i 2008 :)) .. Og så må jeg se om Ingeniør uddannelsen også trækker til den tid, en ikke så boglig vej til den uddannelse, som hvis man havde valgt Gym. Og så det altid meget lækkert og have noget erhvers erfaring når man er færdig og skal søge arbejde som Ingeniør.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Jeg skal på htx i Næstved, og tar en MatBio linien, og efter det vil jeg da håbe på nogen landbrughøjskole og derefter dyrelæge håber jeg :cheers:

  • Det er vidst også ved at være et par år siden at jeg blev færdig med folkeskolen?


    Jeg er dog heldigvis (?!) snart færdig med min uddannelse og mangler nu kun en "lille" opgave plus et mundtligt forsvar (~3-4 timer) af denne. Så har jeg vidst også efterhånden gået nok i skole - startede i folkeskolen i 1984 og på UNI i '97!!


    Så nu skulle det da være på tide at begynde at tjene nogle "rigtige" penge...


    /ask


  • Hvad er det lige du studerer til siden det tager snart 10 år?
    Læge, Præsident? :D

  • Tja, har lige fået Elevplads ved BHJ.com som speditør, og det er lige mig :-)


    Er os skoletræt som nogle af jer andre, så tog sku den letteste vej ud (HG2 - Sønderborg handelsskole). :))

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder