Andre end mig der synes dette er latterligt?

• JA! Mega.
    Jeg bitchede bare til Carlsen da der pludselig dukkede flere bannere op.

Edit:
    Ja jeg har også addblocker, men så er der bare en hvid kolonne derude. Det ser mindst ligeså belastende ud.

• Kan nu ikke genere mig der sidder helt derude i siden, hvis det hjælper til o holde tweak oppe så overlever jeg nok. Ikke en belastende placering IMO.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Kan ikke genere mig (har så også adblock meen stadigvæk) Det vil først være slemt hvis der var et script der detectede om man havde noget adblock eller ej, og hvis man havde simpelthen ikke viste siden :D - yup det bliver sikkert fremtiden mange steder.

Faktum er jo, at mange sites drives med indtægterne fra reklame, og det er da bedre de sidder derude end at de fx kommer glidende nedover skærmen eller noget i den stil!

Originally posted by fhqwhgad
    JA! Mega.
    Jeg bitchede bare til Carlsen da der pludselig dukkede flere bannere op.

Edit:
    Ja jeg har også addblocker, men så er der bare en hvid kolonne derude. Det ser mindst ligeså belastende ud.

Agree

Jeg tænkte også på at lave en tråd om det, meen jeg tænkte nok der ville komme en :))

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Reklamerne på Tweak har aldrig, og vil aldrig genere mig, så længe jeg ved det er det som er med til at holde det kørende

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Alternativet er jo at vi skal betale for at bruge siden, og så dør siden sandsynligvis med tiden for der findes jo mange alternative fora. Så ved at have reklamerne sparer vi nogle kroner hver måned.

Det er aldrig noget der har generet mig at der er nogle reklamer (og jeg bruger ikke noget der blokerer dem). Faktisk lægger jeg slet ikke mærke til reklamerne mere (så har jeg måske alligevel installeret et filter af en art i hovedet :dance: )

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Originally posted by dna
    Alternativet er jo at vi skal betale for at bruge siden, og så dør siden sandsynligvis med tiden for der findes jo mange alternative fora. Så ved at have reklamerne sparer vi nogle kroner hver måned.

Det er aldrig noget der har generet mig at der er nogle reklamer (og jeg bruger ikke noget der blokerer dem). Faktisk lægger jeg slet ikke mærke til reklamerne mere (så har jeg måske alligevel installeret et filter af en art i hovedet :dance: )

- Anders

Poetisk må jeg sige.. :pokey:

Der er somregel ikke en skid at hente ved det bræk medmindre folk benytter sig af reklamen..

Ved ikke lige med netop denne service, men langt de fleste gange er det sådan det foregår - dvs. overflødigt og belastende

• Jeg synes det er okay med reklamer, dog synes jeg disse er generende da de går ud over bredden.

har aldrig brugt adblock eller noget i den retning, og synes det er fint tweak tjener penge på den måde til at holde siden kørende.. er bare træls at de skal være ude i siden.

• Et eller andet sted skal reklamerne vel være...

Kan man ikke li dem, så har man jo ret til at bruge adblock eller ligende tool. Det er jo op til en selv. Hvis nok personer gør det, så vil der bare komme flere reklamer ... eller også mindre ... eller også lukker siten ... dont know ...

Men ja, det kan hurtigt blive for meget med reklamer. Især hvis manden bag dem tjener på det. Hvis det derimod udelukkende går til at have en side kørende økonomisk ... Hvis det koster meget ... Så syntes jeg det er helt okey at ejeren prøver at hive penge ind på den måde.

Men medmindre det giver penge pr visning, så kan det sgu da ikke være meget at tjene på det ? ... Hvem fanden klikker på bannerreklamer ? :boxed:

Ud over det, så syntes jeg nu stadig at Tweak burde være i center ... Hvis der endelig skal være reklamer, så lige meget i hver side ...

• Ej nu må i holde :boxed:
    Reklamer for penge, og jeg læser dem aldrig alligevel. Ser dem faktisk ikke. Tror godt man kan leve med det.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Originally posted by chili
    Ej nu må i holde :boxed:
    Reklamer for penge, og jeg læser dem aldrig alligevel. Ser dem faktisk ikke. Tror godt man kan leve med det.

Det er jo ikke reklamerne, men selve reklamernes placering. Jeg synes også det er træls at det hele pludseligt er blevet flyttet til den ene side.

Originally posted by urbananen
    Reklamerne på Tweak har aldrig, og vil aldrig genere mig, så længe jeg ved det er det som er med til at holde det kørende

100% Enig, det er bare et spørgsmål om tilvænning er jeg sikker på :)

• Vi kan også bare aftale at vi alle trykker på den i toppen en gang om dagen, så bliver det en god reklame, også behøves vi ikke de 2 i siden?? hehe..

//Out - EcoPa