Uge #5: Arbejde

Originally posted by Angelus
    Mit billede til denne uge:

håber i kan se hvad det er, eller retter, hvad han laver..... (bartender.. shhh)

Skærmende person du der har fanget og ja jeg ved hvad jeg snakker om....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Avartar

Ja der er en del af det. Men det er hvis der skulle opstå brænd. Så bliver lukket op for ventilerner, det kvæler ilden. Det er istedet for at bruge vand som skader de elektriske dele.

/Avartar

Nu kan jeg ikke lige huske mærket, men faktisk indeholder det en blandingsgas som fortrænger næsten al ilt - så meget at alle flammer går ud, men ikke nok til at man ikke kan trække vejret samtidig.

Skide smart lavet faktisk.. De bruger det samme på min fars arbejde, dog i lidt større stil :D Der er trykflaskerne 2 meter høje istedet.

Originally posted by DeH
    Ikke Argonite da:)
    De bruger det også på mit fars arbejde.. Hvis alarmen lyder har de 20 sekunder til at forlade rummet de er i, ellers risikerer de at blive kvalt:o!

Hmm okay.. jeg mindes bare at have hørt noget om at man ikke måtte have det.. :s Også derfor jeg spurgte. ;)

Men ja, ved godt at man bliver kvalt. ;) Og hvis man ikke når ud, så skal man smide sig på gulvet. :)

Originally posted by Angelus

Kender du ham da hehe

Er det ikke Kristian han hedder ? Kender hans bror tror jeg :)

Er han iøvrigt bekendt med at han er på et billede her? ikke for at være lyseslukker eller noget :O

Originally posted by arnbak

Er det ikke Kristian han hedder ? Kender hans bror tror jeg :)

Er han iøvrigt bekendt med at han er på et billede her? ikke for at være lyseslukker eller noget :O

Ved ikke om han er bekendt med det men tror godt du kan regne med han er pænt ligeglad :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy