Uge #5: Arbejde

• Denne uges tema er arbejde. Skyd et billede af hvad du laver på dit arbejde. Måske bare af din arbejdsplads eller af en kolega som er i fuld gang med sit arbedje.

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 5: Arbejde

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Der må da være nogen som har mulighed for at tage et billede til denne uges emne, kan da ikke passe alle er arbejdsløse eller går i skole :D

Originally posted by _WHAT_
    Der må da være nogen som har mulighed for at tage et billede til denne uges emne, kan da ikke passe alle er arbejdsløse eller går i skole :D

Der kommer nok ikke noget billede fra mig, da jeg går hjemme ( Sygemeldt - Medfødt defekt ryg ;( )

Så et extremt kedeligt ugens emne for mit vedkommene. ;(

• Sorry - men kan man ikke ta' billeder af andet end ens eget arbejde ??

Arbejde kan jo være mange ting:
    F.eks. P-vagten som smider en bøde bag viskeren. Eller skraldemanden der fjerner dit affald el. den søde MCD servitrice der står og smiler bag ved kasseapparatet osv. osv. osv.

Så der er ingen undskyldninger guy's :) - ud og find noget"arbejde" og få "skudt" det i kassen. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/photosmile.gif]

Originally posted by Bentzin
    Sorry - men kan man ikke ta' billeder af andet ens eget arbejde ??
    Arbejde kan jo være mange ting. F.eks. P-vagten som smider en bøde bag viskeren. Eller skraldemanden der fjerner dit affald el. den søde MCD servitrice der står og smiler bag ved kasseapparatet osv. osv. osv.

Så der er ingen undskyldninger guy's :) - ud og find noget"arbejde" og få "skudt" det i kassen. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/photosmile.gif]

Jamen jeg må jo give dig ret :)

Originally posted by Bentzin
    Sorry - men kan man ikke ta' billeder af andet end ens eget arbejde ??

Arbejde kan jo være mange ting:
    F.eks. P-vagten som smider en bøde bag viskeren. Eller skraldemanden der fjerner dit affald el. den søde MCD servitrice der står og smiler bag ved kasseapparatet osv. osv. osv.

Havde jeg faktisk ikke tænkt på... som jeg læste det, skulle det være fra vores eget arbejde... :)

• Det kan da ikke passe at jeg er den eneste der har mulighed for at tage et billede af en der arbejder på noget? - eller af et arbejde.

- Og mit billeder er jo heller ikke taget med et kamera til mange tusinde kroner :)

Min nu har jeg i det mindste givet mit bidrag..

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• hehe det er et fint bidrag. Der skal nok komme fra andre også er jeg sikker på. Jeg kommer selv med et som jeg har taget skal bare lige have tid til at behandle og uploade.

• Tvivler på jeg har tid denne uge igen igen, men i løbet af 2 uger har jeg tid igen, da jeg ska ha min oplæring gjort færdig, så jeg kan begynde på weekend arbejde! 5 dage om ugen til fotografering :)

Plus jeg er igang med at kigge på udstyr til studie, og lokale samt udstillings vindue ud til den lokale gågade, så :)

• Det er da kun torsdag du kan da nå at tage det om imorgen

• Uvidende som jeg er, bliver jeg altså nødt til at spørge: "Hvad bruger man al den gas til i et serverrum?"

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Uvidende som jeg er, bliver jeg altså nødt til at spørge: "Hvad bruger man al den gas til i et serverrum?"

Ja der er en del af det. Men det er hvis der skulle opstå brænd. Så bliver lukket op for ventilerner, det kvæler ilden. Det er istedet for at bruge vand som skader de elektriske dele.

/Avartar

Originally posted by Avartar

Ja der er en del af det. Men det er hvis der skulle opstå brænd. Så bliver lukket op for ventilerner, det kvæler ilden. Det er istedet for at bruge vand som skader de elektriske dele.

/Avartar

Er der ikke noget med at det der Argon er ulovligt at have ? Har i hvert fald hørt en masse om at det skulle være fy-fy! :boxed:

• Ikke Argonite da:)
    De bruger det også på mit fars arbejde.. Hvis alarmen lyder har de 20 sekunder til at forlade rummet de er i, ellers risikerer de at blive kvalt:o!

• For lige at vende [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/Back_2_Topic.gif] - så er der her et billede af én god musiker - Boris, som er på work - på min forgående arbejdsplads. (Vist nok 15 år siden, jeg stoppede der. :ohmy:)

Nå - men Boris kommer en gang i mellem og spreder en herlig stemning på "den lokale", med sit store repertoire og sit formidable guitarspil. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/cool-smiley-031.gif]

[Blocked Image: http://img474.imageshack.us/img474/2301/img04291tc9.jpg]